Reviews over Lipno nad Vltavou

mooie, schone camping

Rilana van Boxel,
    14-8-2018

Ik had in eerste instantie een voorkeur voor de camping in Frymburk, maar omdat mijn kinderen aangaven dat ze geen gebruik wilden maken van het animatie team en de luchtkussens in het water hebben wij besloten om naar de veel goedkopere camping panorama te gaan. Dat was een prima keuze! Het is een hele nette camping direct aan het Lipnomeer. De camping zelf heeft niet veel faciliteiten, maar de camping grenst aan een Landal park waar je van alle faciliteiten (sommige tegen betaling) gebruik kunt maken. Het sanitair is verouderd, maar wordt prima schoon gehouden en er is altijd warm water. Enige minpunt is dat er maar een heel klein wasbakje is voor de afwas en dat je je schone vaat dan niet kwijt kunt. Wij wasten dan gewoon bij de caravan af. Vanuit deze camping sta je zo op de Kramolien berg waar je kunt rodelen, steppen, naar het boomkroonpad, met de kabelbaan mee kunt. Ook is er vlakbij een supermarkt. Deze is wel wat duurder.

goed te doen

van der velden,
    21-8-2017

Wij komen er al 5 jaar eerste 4 jaar op de camping met caravan het is een mooie terras camping met prachtig uitzicht op het lipno meer.

De douches en toiletten zijn gedateerd maar worden wel goed schoon gehouden.

Het eten boven in het restaurant is ook goed te doen en niet duur.

Dit jaar zijn een weekje geweest maar dan in het hotel ook het hotel is gedateerd maar schoon en de bedden slapen goed. Ook de douche en toilet worden elke dag schoon gemaakt.

Hele mooie centrale plek

Ramona,
    16-8-2017

De camping ligt direct aan het lipnomeer. Bij de camping is een hotel, toen we de eerste avond aankwamen was daar gezellige live muziek binnen.

We zijn daar gezellig gaan eten en genoten van de dansende mensen met gezellige muziek.

De camping ligt direct naast het landal park, dit is erg leuk. Zo kun je gebruik maken van de faciliteiten (tegen betaling) zwembad, bootverhuur haven, voetbalveld volleybal etc. 100 m van de camping supermarkt, stoeltjeslift, boomkroon pad, klimparcours enz.

Veel restaurantjes, genoeg te doen.

Vyssi brod aanrader om naartoe te gaan (7km) heel veel leuke winkeltjes/marktjes waar je goed kunt afdingen..

Sanitair van de camping is oud, gedateerd maar wel super schoon.

Wordt 3x per dag schoongemaakt.

Eigenaar camping heel aardig.

Hele leuke camping om naartoe te gaan, we begrijpen niet dat er geen recente beoordelingen over zijn. Bij deze dus wel een goede beoordeling want dat verdient de camping echt!

Prachtige ligging

Floor,
    11-9-2013

Mooie ligging, camping is wel een beetje slordig aangelegd. Veel Tsjechen stonden er. Baliemedewerksters zijn inderdaad onvriendelijk en chagrijnig. Het sanitair wordt veel schoongemaakt, maar de viezigheid komt gewoon doordat de mensen de wc's en wasbakken zo vies achterlaten. Douches werken met muntjes, zoals bijna elke camping op Tsjechie. (Sanitair is trouwens niet echt modern maar ook niet dramatisch ouderwets) Het is meer is echt mooi en goed om in te zwemmen! Eetgelegenheden Landal zou ik niet naar toe gaan, veel te druk en veel te duur! Je kunt beter naar het stadje vlakbij gaan waar ze een paar leuke (goedkope) eetgelegenheden hebben en ijssalons. Omgeving is leuk zoals Cesky Krumlov en voor raften, maar het zijn wel lange kilometers vanwege de smalle wegen met veel bochten. ! 's Nachts is het rustig, hier en daar hoor je wel zacht gepraat, maar dat is echt normaal geluidsniveau. Kampvuurtjes zijn juist leuk en geven een gezellige sfeer! Al met al leuke tijd gehad

Prachtige ligging

Hugo&Denise,
    12-8-2013

Een kleine twee weken hebben we op deze camping gestaan. De camping pal aan het meer is schaduwrijk en goed onderhouden. De stroomvoorziening is perfect (koken op een electrische kookplaat is zelfs geen probleem). De eigenaar en zijn personeel zijn zéér vriendelijk en erg behulpzaam. Bij vooraf betalen wordt 10% korting gegeven zodat het voor nederlandsche begrippen een feest is om te mogen betalen (E17,-p/n) voor een grote tent met twee personen en stroom! In het restaurant serveren ze heerlijk eten, hier kan men eveneens broodjes kopen voor het ontbijt. Het sanitair is zoals anderen al stellen niet nieuw maar wel zeer schoon! De poetsjuffrouw maakt alles direct na gebruik weer fluitend schoon! Kortom, een mooie en goede camping die je nog het gevoel geeft dat je in het buitenland bent! In de omgeving is genoeg te doen en te zien. Ook voor de sportieve vakantiegangers is er veel te doen in de omgeving.

Wij hebben een topvakantie gehad!

Hugo&Denise, Grave