Sorteren

Reviews over accommodaties in Limburg

Fantastische appartementen in Zuid Limburg

Alice
    16-11-2018

Wij verbleven in appartement de Hooizolder met twee slaapkamers en een zolder met zes bedden en daarbij hadden we een vierpersoonsappartement met twee slaapkamers gehuurd. De accommodatie overtrof onze verwachtingen. De Hooizolder is op de eerste verdieping. Er zijn twee badkamers bij. De zolder met zes bedden is eigenlijk de vide van de woonkamer. Dus dit is geen afgesloten zolder. We vonden het ook heel erg leuk en sfeervol ingericht. Dat maakte dat we ons erg thuis voelden in de accommodatie. De bedden zijn heerlijk. De keuken was ook compleet ingericht. Vanuit de woonkamer heb je zicht op de Pietersberg en het terrein van de Enci. Prima uitvalsbasis om te wandelen, te fietsen en stadsbezoek.

Super fijn seizoen gehad op de Leistert! Aanrader!

Anja
    12-11-2018

Super leuke en gezellig kindercamping waar veel te doen is voor kinderen tot een jaar of 12. Wij hebben dit jaar voor het eerst een seizoensplaats gehad en dit is ons uitstekend bevallen. Van de Pasen tot aan de herfstvakantie (en verder) wordt er voldoende activiteiten georganiseerd, maar je kan ook veel andere dingen ondernemen. Zwemvijver, visvijver, grote speeltuin, voetbalveld, panna-veld, tennisbaan, overdekte speeljungle, speeljungle in de Plaza, binnenzwembad, buitenzwembad....teveel om op te noemen.

Sanitair is meestal schoon, maar in het hoogseizoen is er soms niet tegen aan te schoonmaken. Dit ligt zeker aan de camping gasten, niet aan de schoonmakers.

Het buitenzwembad was van de zomer door het mooie weer vaak te vol, maar met de DJ bij het zwembad was het toch heerlijk afkoelen. Het peuterbadje is wel aan verbetering toe, is wat gedateerd.

Wat ons erg beviel was de rust na een uur of 10/half 11, heerlijk!

Een echt Kampeerterrein.

Kees Kamphuis
    8-11-2018

Dit is een Kampeerterrein met een grote K voor Kampeerders met een grote K. Echte Kampeerders dus, zonder fratsen en zonder opsmuk; hier geen vertier of walmende friet-tent, geen zwembad en geen tennisbaan, maar een degelijk terrein, beheerd door fantastische vrijwilligers , gelegen aan een van de mooiste riviertjes van het land, midden in het heuvelland. Op loopafstand van het dorpje en prima schoon, verzorgd en vriendelijk in alle opzichten, maar zoals gezegd: alleen voor echte Kampeerders. Eigenlijk moet je geen positieve beoordelingen schrijven over deze camping, want het moet een beetje rustig en geheim blijven, maar als je belooft dat je niets doorvertelt...……. dan veel Kampeerplezier !

Christel
    5-11-2018

Wij liggen hier al een aantal jaar als seizoensgast !! Met drie kinderen super camping ! Voor ieder wat wils !!! Top

Topvakantie

Sander
    5-11-2018

Topcamping! We hebben er 3 maanden gestaan en ons geen dag verveelt!