We hebben een aantal aanbieders voor Limburg voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Limburg

Geweldig

Fam Meenink,
    4-1-2019

Voor het 3e jaar zaten we op het hemelke….en wederom hebben we genoten op de camping. Onze kinderen van 12 en 8 jaar hebben zich super vermaakt dus dan hebben wij ook een prima vakantie. In 2015 en 2016 zijn we ook al geweest en ook toen hebben we een super vakantie gehad. Mooi zwembad, kinderboerderij, midgetgolfbaan, groot sportveld, fietscrossbaan, genoeg animatie maar ook geweldig personeel welke je echt een familiair gevoel geeft. In de omgeving is er genoeg te doen en echt elk jaar ontdek je weer wat nieuws in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Het is hier Fantastisch!

Son,
    28-12-2018

Zeer vriendelijke, behulpzame eigenaren. Proberen echt iedereen tegemoet te komen.

Sanitair: ontzettend schoon. ( kan menige camping een voorbeeld aan nemen)

Je bent van alle gemakken voorzien.

De Botkoel ligt in een s schitterende omgeving.

Wat niet onbelangrijk is: het is zéér goed betaalbaar.

Gereisd alleenreizend in november 2018

Karl Werkman,
    19-12-2018

Geweldige camping! Zeer mooie en vooral grote camperplaatsen. Heb er al veel gezien, maar deze camping steekt echt met kop en schouders boven de rest uit! Op veel plaatsen wordt je met je camper weggeduwd in een hoek van de camping, hier absoluut niet! Sanitair , ontvangst, vriendelijkheid etc is dik in orde, met andere woorden: een aanrader!!!!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Top, super gezellig! Schoon sanitair

Dieterman,
    18-12-2018

Top camping! Betrokken mensen.

Sanitair netjes!

Gereisd met partner in augustus 2018

Gewoon een super camping

Ria Witte,
    16-12-2018

Wij komen hier al een aantal jaar een paar dagen met onze camper. Soms ook met vrienden. Altijd is alles goed geregeld hier. Vriendelijke ontvangst, heerlijk eten in het restaurant, schoon sanitair. Als het sanitair niet schoon genoeg is, ligt dat aan de camping gasten zelf naar mijn idee. Ja, er vliegt af en toe een vliegtuig over en de animatie komt af en toe over de veldjes. So what. Je kunt vanaf de camping uren wandelen. Als iemand last van deze geluiden heeft, kunnen ze beter thuis blijven, als het daar stiller is. Wij hopen in ieder geval daar toch 1x per jaar weer naar toe te gaan. Met of zonder vrienden. Camping Roland, ga zo door.

Gereisd met partner in mei 2018