Sorteren

campings Limburg (België)

Reviews over accommodaties in Limburg (België)

Prima natuurcamping

Cor van Mouwerik
    13-7-2018

Mooie plekken voor Caravan,Camper en tent.

Geen auto op het terrein.

Goed onderhouden.

Trekkers hutten ,prima.

Mooi park !

erick
    5-7-2018

Mooie camping met perfecte ligging .

Wij hebben voor Jocomo gekozen omdat we naar Amdre rieu gaan en het maar 7 kn fietsen is naar Maastricht .

Over de camping zelf zijn we zeer tevreden , lekker eten in de Taverne en sanitair goed schoon ! Ook het zwembad is super , gratis ligbedjes !

fantastisch

kamiel
    8-6-2018
    Wij herkennen ons niet in de soms erg negatieve reacties, misschien kunnen die mensen beter op hotel gaan, het blijft toch kamperen. Wij vinden dit een fijne camping waar wij nu vier jaar elk jaar terug komen. De camping wordt elk jaar een stukje mooier. Er is genoeg te doen voor de kinderen, die amuseren zich ontzettend. Neen niet alles is perfect, maar je zit in het midden van de natuur en ieder jaar is er weer iets bijgekomen waardoor de camping steeds mooier wordt.

fijne tijd gehad

gunther
    15-5-2018

camping was netjes vooral het vernieuwde sanitair het was enkel toegangkelijk met een kaart wat ook wilde zeggen dat het er steeds proper bleef

mooie omgeving om te fietsen en te wandelen gezellig vertoeven aan het water niets op aan te merken

Linda van hooije
    13-5-2018

Heel fijne camping, rustig en mooie ruime plaatsen

Lekker eten en drinken en heel vriendelijk personeel en eigenaar

Limburg (België) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 2074 reviews