We hebben een aantal aanbieders voor Lichtaart voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Lichtaart voor je op een rij gezet:

Reviews over Lichtaart

Chris Dils,
    13-8-2018

Zeer goed restaurant, mooie natuur, gezellig, leuke bar

Gereisd met partner in mei 2016

Geslaagd verblijf in leuke omgeving

Bob,
    31-10-2017

Hier een naseizoen plaats gehad in september en oktober.

Hier heeft men een zeer voordelige aanbieding voor.

Camping is mooi gelegen in de bossen, alle voorzieningen zoals winkels in de nabijheid. Veel mogelijkheden voor wandelen, (MTB) fietsen. Bobbejaanland ook vlakbij.

Terein is grotendeels bezet door vaste (sta) caravans en seizoenplaatsen.

Verder ruime plaatsen voor toerische kampeerders, 2 trekkers-hutten en huur tenten/caravans.

Ruime en verwarmde toilet gebouwen met goede douches.

Tennisbaan, speeltuintje,petanque baan aanwezig.

Groot teras en horeca voorziening bij receptie.

Vriendelijke ontvangst.

Minder vonden we:

*Matige schoonmaak toilet gebouw.

Blijft hoofdzakelijk bij vloer dweilen en een borstel door de wc.

* Verlichting toilet gebouw, alleen handmatig te schakelen, geen bewegingschakelaars.

* Onhandige voorziening legen/reinigen Chemische toilet.

(is gereserveerde gewone toilet, werk zeer onhandig)

*Geluid van naastgelegen weg (niet overal op camping).

*Meerderheid aan vaste plaatsen.

*Slechte friet van (afhaal) restaurant, slap,niet gaar.

Ondanks enige minpunten prima en fijna camping voor kort en langer verblijf.

Hoop te doen in omgeving voor jong en oud.

Gereisd met partner in september 2017

Redelijk comfortabel verblijf in huurcaravan

Vanhaverbeke- Verhoye,
    13-9-2017

positief : douchedeur (tg gordijn). receptioniste kwam de t.v. aanschakelen.

negatief: slechts 2 niet sluitende oude kookpotten. geen recipient om te gebruiken in micro. geen matje voor bad. geen kurkentrekker. notities brandveiligheid : alleen in 't frans. geen vuilbak in de keuken of in de badkamer. zelf moeten de containers zoeken. Geen noodnummer 's nachts? geen nummer dokter van wacht . muggen : geen jaloezie. Gewoonlijk krijgt men bij de incheck een mapje met plan, gegevens... hier alleen onduidelijk plaats plan. Verschrikkelijke oprit met de fiets en ook een beetje met de wagen.

Gereisd met partner in september 2017

Handig in combi met bezoek bobbejaanland

Halevo,
    28-7-2017

Al 2e keer in combi met bezoek aan bobbejaanland dat aan de overkant ligt. Hond is gratis. Auto en caravan konden we zonder extra kosten laten staan na de overnachting zodat we naar het pretpark konden en na sluitingstijd auto weer ophalen. Eten geen gebruik van gemaakt. Sanitair is voldoende, water moet je voor betalen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geschikt voor een paar dagen Bobbejaanland.

Fazer,
    17-8-2015

Vriendelijk behulpzaam personeel. Kamperen is op een veldje waar alles door elkaar heen staan. Nette prijs voor wat er geboden wordt. Veel muziek en lawaai op de camping door de gasten in stacaravans. Verbazingwekkend hoe lang dit door mag gaan. Zwemmeer is geschikt voor kleine kinderen en redelijk ondiep met blubber tussen de tenen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015