We hebben een aantal aanbieders voor L'Hospitalet de l'Infant voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Hospitalet de l'Infant

Geweldige naturistische bestemming

Peter,
    1-12-2018

Wil een naturistische vakantie met zon strand en zee , dan ben je op El Templo op de juiste plek. Het restaurant is in 2018 een stuk beter geworden, verder is het zwembad top. De bar en restaurant op het strand is prima voor een drankje en hapje. Sanitair wordt steeds schoongemaakt. Heel veel andere voorzieningen zijn aanwezig, ook een supermarkt met een volledig assortiment. Medewerkers doen er alles aan om de gasten tevreden te stellen. De volgende vakantie op El Templo staat al op de planning van 2019.

Gereisd met partner in juli 2018

Geweldig!

Marc & Christa,
    2-10-2017

Super relaxte vakantie gehad. Voor ons de eerst keer op een naturistencamping maar zeker niet de laatste keer. Volgend jaar komen wij hier zeker terug! De sfeer, gemoedelijkheid, het weer, de camping, kortom het is ons bijzonder goed bevallen. Iedereen laat elkaar in zijn of haar waarde, de sanitaire voorzieningen worden de gehele dag schoongemaakt, er zijn voldoende douches en toiletten. Het winkeltje heeft de nodige dingen (en niet duur!). Maar voor de grotere inkopen kun je terecht bij de Lidl welke op 7 minuten rijden ligt. Wij verbleven in een tent, prima bevallen. Wel willen we volgend jaar een cottage huren puur i.v.m. het hebben van eigen sanitair, met name tijdens de nacht. Ook aan de receptie (lees Brigitte), geen problemen gekend. Benader iemand zoals jezelf benadert wilt worden en alles komt goed.

Gereisd met partner in september 2017

Mooie verzorgde camping op toplocatie!

Eric,
    29-9-2017

Mooie schone camping met welness en groot zwembad. Vriendelijk personeel, ruime supermarkt en overal een gezellige sfeer. Nadeel is alleen dat er nauwelijks activiteiten zijn in de avonduren, en helemaal niet na 24:00 dan moet iedereen stil wezen, omdat anders de gepensioneerde niet kunnen slapen en anders bij je zullen komen klagen...l 😝. Voor ouderen is het daar geweldig, niet voor feestvierders. Het restaurant is goedkoop maar erg slecht. Een menu met 1 fles wijn heb je al voor 11!euro! Wij gingen vaak beneden eten bij “kale dokus” een eethuis van een Hollander. Ook de strandtent L’Estel was top met heerlijke ijskoude Sangria van de tap. Het strand is top met bos erbij, alleen jammer dat er in dat in dat bos allemaal op sex beluste homo’s rondlopen. Wij hadden een keurige 6 persoons chalet, alleen jammer van het matras, want die was spijkerhard! Daar zouden ze zeker wat aan moeten doen. Als die paar minpuntjes goed waren had ik een dikke 10 voor deze camping gegeven.

Gereisd met vrienden in september 2017

Supergoede camping

Ron,
    25-9-2017

Camping is redelijk groot. Wij zaten in een 3 pers chalet. Deze was prima! Ruim genoeg en heerlijk terras met picknicktafel. Receptioniste onvriendelijk net als kassiere in supermarkt, maar overig personeel uitermate behulpzaam en aardig. Camping goed verzorgd, niet al te ruime plaatsen maar er stonden ook supergrote campers dus voldoende ruimte denk ik. Sanitairgebouwen werden goed schoongehouden en zwembaden uitstekend. Superschoon en niet te warm. Bubbelbaden ook prima alleen gek dat ze bepaalde tijden dicht gingen. Supermarkt heeft voldoende. Restaurant erg slecht. Koud eten, zeer slechte en trage bediening. 2 personen op 30 volle tafels. Toetje was nog bevriren aan binnenkant. We hebben ook dus niet alles opgegeten. Prijs was redelijk maarja..

Je loopt zo het strand op waar ook een strandtent staat met drank en evt wat te eten. Heerlijk schoon naaktstrand van 1.5 km lang.

Al met al een goede vakantie gehad

Gereisd met partner in september 2017

Restaurant niet ok! Zee, camping en zwembad fijn!

Karel,
    14-7-2017

2ex hier, eerst gewone huurtent, nu tent Eden. Heerlijk luxe kamperen met eigen sanitair en keuken. Inventaris wat aan de krappe kant. Bij aankomst ruikt de tent naar urine. Ze zijn tijd bezig geweest. Vermoedelijk van put onder de tent. Niks aan te doen. Na 4dgn ruiken we t niet meer. Het restaurant incl personeel bezoeken we nooit meer! Na 3/4 gegeten te hebben kom ik Rauw varkensvlees tegen. Direct terug gestuurd. Niemand kwam er op terug en ik kreeg volle rekening. Mijn verbazing uitgesproken, nog steeds geen excuus, schouders ophalen en vragen of de rest vh vlees wel lekker was. Mijn geld breng ik daar niet meer naar toe. Oja...asperges en mais uit blik in de sla?!

Overig personeel trouwens prima.

Jammer vd herrie van 21:30-00:45u. Had gehoopt dat 24:00u het wel stil zou zijn.

Het zwembad, de ligging en de zee zijn top! Geen idee of we terugkomen hier.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017