We hebben een aantal aanbieders voor L'Estartit voor je op een rij gezet:

Reviews over L'Estartit

Uitstekende goede fantastische camping

S van der Linden,
    13-1-2019

We komen nu al een paar jaar hier op deze heerlijke camping. Onderstaande negatieve reactie is totaal onterecht. De schoonmaak voor douches en wc's zijn er 2x per dag. En het is wel schoon. Dat het zwembad niet worden bijgehouden is onzin de eigenaar doet het elke avond schoonhouden met zijn zoon. Het terrein wordt ook netjes onderhouden door personeel wat er al aantal jaren werkt. De bar wordt beheerd door maar 1 iemand en ja als je ff wat langer moet wachten omaar diegene misschien wel ff wat aan het bakken is poeh poeh wat erg zeg wat langer wachten je bent op vakantie wat maakt die 10 min nou extra uit. Wij blijven hier komen; in 1 woord het is Uitstekend hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Fantastische camping in de winter.

José Rutten,
    27-12-2018

Ook in december heerlijke temperaturen tussen 10:00 u & 16:00 u. Wij komen hier nu voor t 4e jaar op rij in december en genieten meestal van heerlijk weer. We gaan gemiddeld 18 dagen en hiervoor willen we wel ruim 1300 km rijden. Nu alweer voor vlgd jaar geboekt. Een fijne fietstocht, wandeling of een markt bezoeken kan iedere dag in deze omgeving. En na deze inspanning genieten op een terras. Sanitair gebouw heerlijk verwarmd en super schoon. Vriendelijk personeel en behulpzaam indien nodig.

Gereisd met partner in december 2018

Prima ligging.

Martin,
    1-12-2018

Langgerekte camping die vlak bij het strand eindigt aan het uiteinde van Estartit. Hek uit, straat over en je bent er.

De camping bestaat uit veldjes die allemaal aan de rechte weg vanaf de receptie tot het (eind)hek liggen. De toiletgebouwen zijn gedateerd, enkele worden gerenoveerd maar ook dan ontbreekt warm water in/bij de wasbakken. De plekken zijn ruim en bestaan grotendeels uit gras en zand. De prijs is stevig (zeker ook met te kopen wifi) maar het vlakbij gelegen strand vergoed veel.

Het personeel is vriendelijk en service gericht.

Estartit is een leuk plaatsje met een aardige winkelstraat, de nodige bars en restaurants en een mooie haven. De Iles Medes zijn rotseilanden voor de kust die heel veel duikers trekken , ze zijn dan ook een beschermd natuurgebied.

Gereisd met partner in september 2018

Super Camping, faciliteiten en omgeving.

Martin Rijk,
    24-11-2018

Deze terassen camping is prachtig gelegen, groen bosrijk en schoon. Vanuit de camping plaatsen en het zwembad heb je een mooi uitzicht op de omgeving. Wij sliepen met het gezin in een 4persoons ingerichte glamping tent. Deze had 2 slaap cabines een badkamer met wc en een mooi terras met parasol. Voldoende ruimte voor privacy en de tent was redelijk koel.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Super gezinscamping!

Karlijn van der Wolk,
    30-10-2018

Een erg grote, stijle maar leuke camping! Er wordt veel georganiseerd, voor jong en oud. De shows 's avonds zijn geweldig leuk!

Alle faciliteiten zijn aanwezig! Met 3 verschillende zwembaden kun je je niet vervelen.

De campingwinkel is vrij duur, maar dat is op iedere camping zo. Op 1/2 minuten rijden van de camping zit een grote Lidl, je kúnt het lopen, maar dat is met kleine kinderen onhandig langs de weg. Iets verder is er nog een grote supermarkt.

L'estartit is een leuk plaatsje met genoeg eetgelegenheden.

Het enige minpunt van de camping zelf vond ik toch wel de oudere douches, niet fijn douchen. Héél heet, dan weer te koud en het is lastig om een goede temperatuur in te stellen, als dat al lukt duurt het niet lang voordat de temperatuur stijgt of daalt.

De accommodatie vond ik wat verouderd, maar dat lag aan de organisatie.

Gereisd met jonge kinderen in september 2018