We hebben een aantal aanbieders voor l'Escala voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor l'Escala voor je op een rij gezet:

Reviews over l'Escala

Leuke camping, waar we nog een keer terug gaan.

Yvonne Oosthoek,
    3-1-2019

We hebben 2,5 week op deze camping gestaan. Het is een prima camping. We hadden een prima plek, vlakbij het zwembad, waar ook het restaurant zit en het speeltuintje. Op de plek zijn inderdaad veel mieren, maar als je gelijk om je tent heen gif strooit, heb je er geen last meer van. Zwembad ziet er netjes onderhouden uit. Wordt 2x per dag schoongemaakt. Is wel wat klein voor de aantal mensen die op de camping staan. Het strand is op 800 m afstand van de camping. Is ong 20 min lopen met 2 kinderen tussen de 3 - 5 jaar. Strand is wel heel erg druk, water is wel ondiep wat fijn is voor kleine kinderen. Wel liggen er keien in het water waardoor je snel je voet open haalt. Sanitair waarbij wij vlakbij zaten was wel erg oud. Wel wordt het meerdere keren per dag schoon gemaakt. Maar het zou zeker een opknap beurt kunnen krijgen. Iets verder bij onze plek vandaan staat een hele nieuwe sanitair gebouw wat er stuk mooier uit ziet. Leuke camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Kris Heylen (hoofd receptie), Propietaria, 19-2-2019
    Hartelijk dank voor uw review. Jullie waren inderdaad dicht bij het oudste toiletgebouw gelegen, waarvan een hernieuwing alvast op onze lijst staat. We hopen dit nog voor dit jaar klaar te krijgen, maar we kunnen nog niets beloven. Nog even vermelden dat dit jaar een gedeelte van de camping gesloten blijft, waardoor alle diensten rustiger worden, dus minder mensen in het sanitair, het zwembad, het restaurant enz.

Super fijne camping!

Ingrid,
    10-9-2018

Super mooie camping. Alles bij de hand. Strand, rotsen, winkels, restaurants, café, zwembad. Veel leuke uitstapjes in omgeving.

Na 00.00 uur stil op camping. Niet massaal, veel Nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Zeker de moeite waard

Ronny Oude Veldhuis,
    6-9-2018

Leuke niet te grote camping in een mooie omgeving. Pas op met een grote caravan als je de camping op komt. Straatjes zijn smal en kunnen auto's op de weg staan. In de baai een zandstrand en aan de andere kant een rots kant waar kan worden gesnorkeld. Sport mogelijkheden voetbal, tennis en andere sporten. Leuk zwembad zonder glijbaan met strenger badmeester. (Geen balletjes boven de 30 personen in het zwembad. Supermarkt op 200 meter voor heerlijk brood. Leuke wielrennen mogelijkheden. 15 km land in waarde kom je in de heuvels. Diverse plaatjes in de omgeving waar iets is te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Camping Punta Mila in L'Escala

J.Z.,
    20-8-2018

De plaatsen zijn ruim (3*)maar als je pech hebt staat er een boom middenop de plek. Niet handig met een grote caravan met luifel... De camping ligt 800 meter van zee, de afstand viel ons tegen, ruim 10 minuten lopen over een smal bospaadje. Bv. een bolderwagen kan er niet overheen. Voor kinderen is het best ver lopen. Het zwembadwater is niet schoon, het water is groenig, iig te klein voor het formaat camping. De douches zijn met het spitsuur in de avond koud, dit hebben wij doorgegeven en het probleem was bekend. Sanitair is schoon. Verder is het een gemoedelijke camping. Rustige ligging. De supermarkt(en) moet je de auto voor pakken, de afstand is best ver naar de winkels in L'Escala

Een klein winkeltje is er wel aanwezig Op de camping en er is een restaurant. Patat kon je ook afhalen, porties waren ruim. Prima vakantie gehad maar voor ons wordt het denk ik geen 2e keer op Punta Mila.

Gereisd met partner in juli 2018
    Kris Heylen (hoofd receptie), Propietaria, 19-2-2019
    Bedankt voor uw review. Wij zijn trots op onze ligging in het midden van een beschermd natuurgebied, en, zoals u zegt, op 10 minuutjes lopen kom je bij één van de mooiste baaitjes van de Costa Brava uit! Ook bij het strand is een grotere supermarkt te vinden waarvoor je de wagen niet hoeft te nemen. De bekende ketens zoals Carrefour, Lidl en Aldi bevinden zich op 4 Km van de camping.

Deze camping is een absolute aanrader!

sunny,
    13-8-2018

Het was een fijne ,rustige en zeker met lof een zeer schone camping. Wel inderdaad veel last van mieren,beste is mierenpoeder mee te nemen en rond de tent (opening)te strooien en mierenlokdoosjes mee te nemen,wat de overlast zeker beperkt! Een tarp is geen overbodige luxe, i.v.m. duiven in de bomen en naalden die naar beneden vallen(niet zo handig bij het eten). Fijn restaurant en winkeltje,waar je ook ijsblokjes kon krijgen en je koelelementen kon laten invriezen. Het zwembad was schoon,waar je een verfrissende duik in kon nemen. Alleen jammer dat het meeste personeel gebrekkig engels sprak! Deze camping is zeker aan te bevelen .

Gereisd met partner in juli 2018
    Kris Heylen (hoofd receptie), Propietaria, 19-2-2019
    Hartelijk dank voor de fijne woorden over onze camping. We doen ons best om meertalig personeel te vinden. Op onze receptie kan u alvast in het Nederlands terecht ;-)