Sorteren

Reviews over Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Tegenvaller

A
    22-9-2018

De camping heeft alle ingrediënten voor een goede camping, alleen vonden wij het tegenvallen.

De toiletten worden erg weinig schoongemaakt (hoogseizoen maar een keer grondig per dag), zeker vervelend omdat er weinig toiletten zijn.

Het animatieteam mist enthousiasme.

Zwembad in het hoogseizoen te klein.

Wij kwamen er niet tot rust helaas.

Positief was de ligging. Afgelegen maar toch veel activiteiten te doen binnen een half uur rij afstand.

in potentie een goede camping

Jacqueline
    17-9-2018

Wij verbleven in de stacaravan Prestige gedurende de eerste twee weken van september. De caravan heeft een super mooi groot terras met steigerhouten lounge set. De bedden waren prima met goede matrassen. Een heel groot nadeel vonden wij dat er geen airco aanwezig is maar ook geen horren voor de ramen,(caravan is van 2017) wij hadden nog behoorlijk warme temperaturen voor september en dus ook veel insecten zoals wespen en muggen, hierdoor was het soms niet uit te houden in de caravan met bv koken en of gaan slapen. De camping op zich zelf is prima gelegen heel centraal om mooie uitstapjes te maken, er is veel te doen in de omgeving, prachtige dorpjes vooral Sarlat en Rocamadur. Wat betreft het zwembad was nu in de rustige periode prima, wij vonden het alleen een nadeel dat je er de geur van de beesten (ezels,paarden,geit) zo rook deze staan wat te dicht bij. Verder hebben wij een prima vakantie gehad.

Prima Camping!!

Schot
    18-8-2018

Leuke gezellige camping, mooie ruime plaatsen met voldoende schaduw. Het is er lekker rustig. Met een speeltuintje voor de kinderen. Mooi zwembad. Gezellig restaurant met terras waar je heerlijk voor weinig een wijntje kunt drinken. Vriendelijke behulpzame eigenaren. Het Sanitair was redelijk nieuw en erg netjes. Je zit met de fiets op 5 min midden in het leuke dorpje. Hier is ook een klein supermarktje.

Kleine camping met adembenemend uitzicht over Loir

Yvonne
    15-8-2018

Kleine rustige camping met adembenemend uitzicht over de vallei van de Loire. Zeer vriendelijke uitbaters. Grote plekken met water en elektra. Nieuw en zeer schoon sanitair met bijv toiletpapier. Voor tieners weinig vertier. Enig minpuntje is dat supermarkt op afstand is, ca 20 min rijden. Zeer de moeite waard!!

Kleinschalige groene rustige familie-camping

Fam. Opten
    16-9-2017

Een oude hoeve met prachtige binnentuin gerund door Familie Dalbavy waarvan Maman achter het fornuis staat en 2 dochters en schoonzoon de camping en hotelletje runnen. Je kunt er heerlijk regionaal eten tegen betaalbare prijzen en je bent bovendien in het middelpunt van de pre- historie