Reviews over Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne)

Gewoon genieten!

de Groot
    12-8-2018

We stonden op n fijne XL plek, genoeg schaduw waardoor t heerlijk behaaglijk was in de tent ‘s avonds en ‘s nachts. De eerste week (vakantie zuiden) was t heerlijk rustig en de tweede week heel gezellig en alles bijna vol. Aan t zwembad was t heerlijk vertoeven, t was niet heel groot, maar prima voor de verkoeling. Les Eyzies was een verassend leuk plaatsje, gezellig sfeer en veel restaurantjes. De markt en supermarkt in Le Bugue was ook fijn! Dagje aquarium in le Bugue is een leuk uitstapje, t prehistorisch park zou ik de volgende keer overslaan (duur en je bent er zo doorheen). Riviertje in Limeaux is een leuke afwisseling op t zwembad. Lieve meiden van de animatie, mijn kinderen (Mees en Senn) hebben er van genoten! De franse tapasavond op onze laatste avond maakte de vakantie compleet. Wij komen volgend jaar weer terug!

Erg fijne, ruime camping, top voor jonge gezinnen

D. Vermeulen
    11-8-2018

Erg leuke, kleine camping welke ruim opgezet is. Wij waren op zoek naar een kindvriendelijke, rustige camping met fijne faciliteiten en huuraccommodaties. Verbleven in een mobil home, plaats B16. Heerlijke plek, veel schaduw (fijn voor onze dochter van 1 die overdag nog slaapt) en een prima stacaravan. Wat gedateerd, maar schoon en voorzien van alle behoeften. Fijn zwembad ook voor kleine kindjes en lekker vers brood elke dag. Verder verspreid over de camping wat kleine speeltuintjes. Wij zaten erg dicht bij een zandbak met speelhuis en glijbaan. Top dus! Als enige tip voor anderen is dat de weg tussen de 2 delen van de camping erg steil is, wat voor mij (26 weken zwanger) met de kinderwagen pittig was. Dus mogelijk kun je dan beter op het "a"deel zitten ipv b, net als wij. Maar met een sterke partner komt dit weer helemaal goed. Een hele fijne vakantie gehad in rust, maar met alle drukte en gezelligheid om de hoek!!

Kleinschalige groene rustige familie-camping

Fam. Opten
    16-9-2017

Een oude hoeve met prachtige binnentuin gerund door Familie Dalbavy waarvan Maman achter het fornuis staat en 2 dochters en schoonzoon de camping en hotelletje runnen. Je kunt er heerlijk regionaal eten tegen betaalbare prijzen en je bent bovendien in het middelpunt van de pre- historie

hele gezellige sfeervolle camping

ilona soet
    27-8-2016

Camping le riviere is een kleine maar sfeervolle camping. Wij hadden een tent gehuurd via een touroperator. Vrijwel nieuwe tent en heel erg schoon. Wordt keurig bijgehouden Door de beheerders. Op dinsdagavond lekker eten met goeie live muziek. Prijzen restaurant niet duur maar lekker eten. Wij hebben een hele fijne vakantie gehad!

Prima kleine Camping maar wel kanttekeningen

herco
    9-8-2014

Deze camping ligt geïsoleerd. De eigenaar spreekt geen Engels, doet geen moeite. Vooral Fransen hier. De caravans zien er goed uit, zijn up-to-date maar we hadden ongemakken. Slechte bedden. Weinig bergruimte. weinig stopcontacten, niet in slaapkamers. Geen nachtlampjes. Geiser lekte, kast onbruikbaar. Sifon schoot los, kast 2-maal onder water. 2 pitjes van fornuis deden het vaak niet en de wc-bril lag er geregeld af. Weinig ruimte rond onze caravan. Auto kon er bij staan. Er zijn betere caravans. Borg €200 & kon niet met pas of cc betalen; apparaat stuk. Zwembad is klein voor een volle camping en de glijbanen zijn leuk, veilig maar kort. Geen toezicht bij zwembad, badmutsen niet verplicht. Prima speeltuin, park is netjes & overzichtelijk. 1 toiletgebouw. Vervelend als je achterin staat. camping tot 12 jaar! Uitbater van het restaurant is vriendelijk. winkeltje = niets. Telefoon is gejat, meerdere telefoons gestolen, bij het zwembad. Eigenaar deed niets.

Les Eyzies-de-Tayac (Dordogne) scoort een 8,1 uit 10, op basis van 75 reviews