Reviews over Lemele

Geweldig(g)enoten

Hibbe Wiersma,
    28-9-2018

Zeer ruime kampeerplaats, sanitaire voorzieningen zijn uitstekend en vriendelijke medewerkers in een prachtige wandel- en fietsomgeving. We waren hier voor de vierde keer en het is weer zeer goed bevallen. Eenmaal hiervoor op een plek gestaan waar veel mieren waren maar dat is het risico als je in een dergelijk mooie en ongerepte omgeving kampeert. Nu weer een beter plekje gevonden en dus alleen maar genoten. Omdat we geen gebruik hebben gemaakt van het zwembad en het restaurant hebben we hier ook geen beoordeling voor ingevuld.

Fantastisch!

Ducato,
    16-9-2018

Mooie camping met genoeg wandel/fietsmogelijkheden rond deze omgeving.

Ook de camping ligt erg mooi aan het bos.Zeer mooie plaatsen op de velden maar ook tussen de bungalows voor campers/tenten.

Mooi sanitair erg netjes onderhouden. Fris en schoon.

Vriendelijke bediening van receptie/winkel/ restaurant gedeelte.

Fiets/wandelroute's gratis verkrijgbaar via de receptie ook andere informatie is er volop aanwezig ( bijna volledig vvv-kantoor).

Geweldig!

Elvire,
    15-9-2018

Super mooie grote camping. Ik zat zelf in een bungalow voor 4 personen, ruim en van alle gemakken voorzien. De omgeving is prachtig: afwisselend hei, bos, akkers en riviertjes. Meer dan genoeg wandelroutes en fietsroutes voor een week of meer.

Ik besloot een week offline te gaan en moest dus vrij veel vragen bij de receptie. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Heerlijke week gehad!

Gereisd alleenreizend in september 2018

Wij in nazeisoen niet meer .

fam van Dord,
    10-9-2018

Hele fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen,erg netjes in nazeisoen tenten veld erg stil maar de weg wel goed hoorbaar .

Super camping en omgeving

Willem,
    9-9-2018

Een hele mooie prettige camping met genoeg voorzieningen. Alleen de WiFi kan beter.