camping Le Tuilier

Reviews over Le Tuilier

Magnifique om hier te gast te mogen zijn!

Ronald en Iris,
    27-8-2018

Met een welgemeend “bienvenue au paradis Naturiste” word je bij aankomst welkom geheten op een fraaie, goed onderhouden terrassencamping met plaatsen zowel in de zon als (half) schaduw. Een fijne persoonlijke benadering die blijft zolang je te gast bent. De rust, perfect onderhouden sanitair, hout gestookte sauna, gezamenlijke maaltijden , de natuur. En ja, het weldadige klimaat. Gelukkig niet de gevreesde “belegen” Nederlandse enclave. Pascaline en Gaetan trekken vele nationaliteiten van alle leeftijden en dat maakt het kamperen hier super!

Minder leuk voor kinderen? Wel voor die gezinnen die een compleet circus aan animatie hopen aan te treffen. Hier kun je ”slechts” de ene dag met je gezin genieten van de rust, de zon en alles wat “god in Frankrijk” zo koestert en de andere dag raften, canyoning, boomtopklimmen, wandelen door grotten of bergen. Of verdiepen in de Catharencultuur en alle sporen die zij hier hebben nagelaten.

Gereisd met partner in augustus 2018

We komen er zeker nog eens terug ... wat een rust!

Piet B,
    10-8-2018

Prachtige terassencamping, mooi uitzicht, rust, ruime plekken, gemoedelijk, 3x week sauna incl., vriendelijke eigenaren, super hygiëne en schoon sanitair,mooie omgeving. Minder interessant voorgezinnen met iets oudere kinderen.

Gereisd met partner in juli 2018

Echt vakantie!

Harry,
    16-7-2018

Geweldig genoten ondanks matig weer. Zeer gastvrije (nieuwe) eigenaren. Zeer interessante omgeving.

Gereisd met partner in juni 2018

Schitterende plaats

Peter en Ria,
    12-3-2018

Prachtige plaats (Camping) - gezellige mensen - fijne sauna en vooral hele fijne camping eigenaren

Gereisd met partner in mei 2017

al in 2010 een fijne camping

Theo,
    28-1-2018

Beetje late recensie, maar nog goede herinneringen! Plezierige gastheer en gastvrouw, niet opdringerig toch makkelijk bereikbaar. Mooie omgeving. Fijne maar stevige fietstochten. Leuke dorpjes. Mooie kampeerplekken, schoon en goed sanitair. Gezellige maaltijden voor een schappelijke prijs.

Gereisd met partner in juni 2016