Reviews over Le Pradet

Uitstekende camping

Familie S,
    30-7-2017

Prima camping om te verblijven. Kidsclub is in het Frans en van 6-12 jaar.

Zwembad is schoon, maar op sommige momenten druk. Sanitair is gedateerd en regelmatig is de afvoer bij de douche verstopt.

Veel vaste standplaatsen en heel mooi zwembad.

Dirk,
    27-7-2017

Je moet hier een polsbandje om ( mijn vrouw weigerde en heeft hiervan geen hinder ondervonden. Om lopend binnen te komen is zelfs een code nodig.

Wifi € 7 per dag; per week wel goedkoper. Bij het Office de tourisme gratis Wifi.

Strand eigenlijk allen per auto bereikbaar.

Vrij duur voor wat wordt geleverd als je geen gebruik van

Marcel,
    16-7-2017

Vrij duur voor wat wordt geleverd als je geen gebruik maakt van het zwembad en het restaurant.

Klimmen

Sjoerd,
    7-4-2017

Dicht bij mooie klimgebieden. Zeer behulpzame receptie. Sanitair is uitstekend! Veilig terrein.

Prima camping vlakbij zee (1 km)

Nico en Elsemarie Mur,
    28-8-2016

Heerlijk rustige camping met prachtige eucalyptus- en pijnbomen. Veel schaduw. Vriendelijk personeel. De campingeigenaar heeft ons geweldig geholpen toen we een probleem hadden. Heerlijk zwembad. Schoon sanitair. Le Pradet is een leuke plaats met vrijdags een grote markt. Supermarkt (Lidl) dichtbij.