Reviews over Le Pradet

Uitstekende camping

Familie S
    30-7-2017

Prima camping om te verblijven. Kidsclub is in het Frans en van 6-12 jaar.

Zwembad is schoon, maar op sommige momenten druk. Sanitair is gedateerd en regelmatig is de afvoer bij de douche verstopt.

Veel vaste standplaatsen en heel mooi zwembad.

Dirk
    27-7-2017

Je moet hier een polsbandje om ( mijn vrouw weigerde en heeft hiervan geen hinder ondervonden. Om lopend binnen te komen is zelfs een code nodig.

Wifi € 7 per dag; per week wel goedkoper. Bij het Office de tourisme gratis Wifi.

Strand eigenlijk allen per auto bereikbaar.

Kleine verzorgde camping

PvG
    18-8-2015

Camping heeft maar een paar (10) kampeerplaatsen, de rest van de plaatsen is voor stacaravans/hutten. Die staan erg dicht op elkaar.

De camping is prachtig verzorgd, het groen staat er keurig netjes bij. In de meivakantie, toen wij er waren, geurde de bloesem heerlijk. Plekken zijn afgebakend met heggen en er is voldoende schaduw. Sanitair is schoon. Er zijn niet zoveel douches, mannen en vrouwen gemengd, en wat ik echt een gemis vind is dat er geen babyroom (geen verschoonplek en geen babybad) is. Op de plek waar wij stonden hadden wij erg veel last van naaktslakken, het was een ware plaag.

Er is een kleine speelplek voor de jongere kinderen <5 en niet al te groot zwembad maar prima om te verkoelen. Terrasje waar je wat kunt drinken. Bakker op loopafstand, supermarkt op 5 min rijden.

Vanaf de camping kun je prima op de fiets of per auto naar het strand, maar let op: veel parkeerplaatsen hebben maximale doorrijhoogte van ca 2 meter (dus niet geschikt voor dakkoffers of campers).

Schone, nette camping.

Jacolien
    6-9-2014

Een kleine camping waar we bij toeval terecht zijn gekomen.Goed onderhouden, schone camping met vriendelijk personeel. De grotere mobilhome waar we in verbleven is heel goed uitgerust met een leuke veranda waarbij we vrije uitkijk hadden. Ze staan wel vrij dicht op elkaar.We hebben geen gebruik gemaakt van het kleine maar goed verzorgde zwembad. Toch vond ik de camping wel sfeer missen, wellicht komt dat omdat we hier in september verbleven. Maar voor kinderen is er weinig speelruimte, alleen een heel klein speeltuintje. Strand is niet op loopafstand. Le Pradet heeft twee leuke strandjes die echter moeilijker bereikbaar zijn door de vele trappen, niet geschikt voor als je slecht ter been bent of veel spullen/kleine kinderen meeneemt. Dan kun je beter naar de stranden richting Hyères gaan.

Le Pradet scoort een 7,9 uit 10, op basis van 45 reviews