We hebben een aantal aanbieders voor Le Muy voor je op een rij gezet:

Reviews over Le Muy

Niet meer

Manoni,
    11-9-2017

Op het eerste gezicht is het een prachtige camping met mooie stacaravans, maar alles staat wel heel erg dicht op elkaar. Hierdoor heb je snel geluidsoverlast van je medekampeerders. wat ook vervelend was dat de medewerkers de caravans al winterklaar aan het maken waren. Dat hield in dat ze rondom de caravan waar wij zaten met bladblazers druk bezig waren. We hadden een prachtige caravan maar deze was maar matig schoongemaakt.

Gereisd met partner in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantie

Fam. Lakeman,
    4-9-2017

Zeer mooie accommodatie (mobile home rechtstreeks bij de camping geboekt), mooi zwembad voor alle leeftijden, lekker brood in de campingwinkel, dichtbij een grote Hyper U, prachtige omgeving (20 min. rijden naar strand en bijvoorbeeld St. Maxime) en heerlijk klimaat. Voornamelijk Franstaligen (toen wij er waren geen Nederlandse tieners), animatie in het Frans (maken wij geen gebruik van) en jammer dat het panna-veld en "hangplek" naar ons gevoel buiten de camping zat, waardoor wij dat minder veilig vonden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Heerlijke vakantie!

Fam. C.,
    22-8-2017

Een park voornamelijk met chalets/stacaravans. Ruim opgezet. Zeer goede zwemfaciliteiten. Enige jammere voor onze kids dat de speeltuinen niet echt bij ons in de buurt lagen dus konden ze daar nog niet zelfstandig naar toe. De camping ligt ideaal dicht bij de a8 en redelijk dichtbij zee(25 min). Onze caravan was keurig in orde!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Familie5,
    18-8-2017

Prachtig zwemparadijs, vriendelijk personeel en prima accommodatie, rechtstreeks bij de camping geboekt. Schoon en opgeruimd park. Heerlijke vakantieplek. Half uurtje vanaf de zee in een levendige omgeving.

Gereisd met oudere kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

T,
    13-8-2017

Echt vakantie! Heerlijke camping, vriendelijk personeel perfecte zwembaden, schoon, heerlijke omgeving. Echt vakantie vieren zoals het moet! Geen enkel negatief punt te noemen. Vlakbij het mooie strand van Frejus

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017