Le Marche (De Marken)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marche (De Marken) voor je op een rij gezet:

ANWB camping

campings Le Marche (De Marken)

ANWB camping

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Muggen muggen en 41 graden... maar marken=paradijs

Cenc,
    18-1-2019

Mar y sierra is niet bijzonder, meer een doorreiscamping. Niemand blijft lang, jammer. Wij waren hier tijdens hittegolf “lucifer” het was overdag 41 graden en ‘s nachts 37 graden. Zonder muggenspray; op 1 avond 70 prikken. Tijgermuggen.

Echter...... de Marken is de meest mooie streek van Italië! Mooier nog dan Toscane.

Prijzen zijn overal zeer betaalbaar, kinderen zijn overal geliefd en welkom, eten is echt fantastisch!!!!!! Ga ook zeker naar wijnhuis guerrieri, helemaal top. En daarna eten bij locanda La cerasa! Mmmmmmmmm

Wij komen zeker weer naar de Marken, maar dan nog iets meer aan de kust, hopelijk geen muggen... en geen hittegolf, want echt... de marken is een paradijs!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kindvriendelijk en kleinschalig

Familie Post,
    21-12-2018

Mooie en zeer kindvriendelijke camping. Genoten van de gezellige pizza- en filmavonden. Kleinschalig en daardoor heel overzichtelijk met veel leuke speelmogelijkheden. Ook onze kinderen vonden het een heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Geweldig

Janita,
    16-12-2018

Een fantastische camping! Heel erg netjes en verzorgd. Super vriendelijke en betrokken eigenaren. Gezellige activiteiten die worden georganiseerd maar geen enkele verplichting om mee te doen. Super grote plekken, elke plek een eigen picknicktafel, ideaal voor de kinderen. Enige nadeel dat wij met jonge kinderen fietsen of wandelen vanaf de camping niet echt geschikt vonden ivm de drukke weg. Zwembad niet aanwezig maar niet nodig door beekje en groot opzetzwembad (groot genoeg voor ook volwassenen).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fijne kleinschalige en gastvrije camping!

Familie Weening,
    16-12-2018

We zijn dit jaar voor het eerst naar Italië geweest. Na de uitzending van "Ik vertrek" hebben we gekozen voor deze camping. Wat hebben we het heerlijk gehad! De rust, ruimte en gastvrijheid waren echt top! Het is fijne camping voor gezinnen met kleine kinderen. Er wordt van alles georganiseerd. Wim-Martijn en Elsemarijn doen er alles aan om het naar de zin te maken. Geen vraag is gek.

De omgeving is mooi en niet toeristisch. Het nadeel daarvan is dat je redelijk lang moet rijden om naar een stad o.i.d. te gaan.

Ons verblijf was een safaritent. Wat een ruimte! Ook erg prettig dat er sanitair in de tent aanwezig was. De tent was erg compleet.

Op de camping zelf is er geen zwembad. Deze ligt ernaast. Het is even flink onderhandelen over de prijs...

Dat we twee weken heerlijk weer hebben gehad (continue 30 graden) maakt het natuurlijk wel helemaal af!

Kortom: deze camping is een aanrader voor gezinnen met kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijk!

Harmen Lebbink,
    16-12-2018

Fantastisch sfeertje. Martijn en Elzemarijn hebben alles over voor de campinggast! Sociale activiteiten uitstekend geregeld zoals pizza avond en BBQ voor campinggasten

Gereisd met partner in juni 2018