• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

campings in Le Marche (De Marken)

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Een pareltje in de Marken!

Yue-Lin Hiemstra + familie, 9-2-2018

Tramonto Rosso is een kleine, rustige, gezellige camping in een prachtige landelijke omgeving dichtbij zee.

De eigenaren zijn zeer vriendelijk en gastvrij, de hele familie is betrokken bij de camping en de gasten.

Zo word er af en toe gekookt en kan de hele camping, tegen een geringe vergoeding aanschuiven voor een heerlijke maaltijd en een lange avond gezelligheid.

een pareltje in de Marken waar wij, geheel tegen onze principes in, graag nog een keertje terug komen!

Heerlijke vakantie!

Familie Eker, 6-2-2018
    Ruimte, rust en gastvrijheid. Een prachtige plek om te genieten van het Italiaanse leven.

Heerlijk rustig met een camper

Johannes Albertus Martens, 17-1-2018

Het sanitair is oud, maar voldoende.

De camping ( achter de huisjes) is heel rustig en maar 1,2 km verwijderd van een prachtig strand.

Aan zee is ook een camping maar bomvol. Op de camping kan je fantastisch goedkoop eten. Het leuke plaatsje porto recanatie is maar een kilometer lopen langs een prachtige rivier. het achterland is de Marche

Heerlijke plek om te ontstressen

Ineke raukema, 13-1-2018
    Prachtige plekken, heerlijk eten, leuk personeel

Onbezorgd genieten

Carlijn en Daan, 12-1-2018
    Heerlijke, rustige camping midden tussen de heuvels. We waren er in begin september, dus het was heel rustig. De eigenaars zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Hans hielp ons met de gekste verzoeken en Elizabetta heeft heerlijk gekookt tijdens een diner voor de gasten. Bijzonder aangenaam voor ons als kampeerders zonder eigen stoelen, tafel etc.: alle stoelen, hangmatten, tafels en overdekte hangplekjes die ze op de camping hebben gecreëerd. Heel sympathiek! Verder vooral genoten van de stilte, de mooie dorpjes en zee vlakbij en de uitzichten op de heuvels rondom de camping.
Le Marche (De Marken) scoort een 8,2 uit 10, op basis van 1173 reviews