We hebben een aantal aanbieders voor Lazise voor je op een rij gezet:

Reviews over Lazise

Heerlijke grote camping

nick van loenen,
    20-1-2019

Fantastische camping met alle faciliteiten. Fijne zwembaden, heerlijk strand. Grote complete campingwinkel en twee goede restaurants. Sanitair deels vernieuwd, het oudere sanitair altijd goed schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima, zeker met jonge kinderen

Jacqueline Steentjes,
    2-1-2019

Wij zaten in een Elite appartement, dit zijn soort huisjes met z'n tweeën aan elkaar. Erg ruim en airco in alle kamers. We hadden een aircostoring en die werd supersnel opgelost. De witte gordijnen bij het terras zijn erg prettig, zowel voor de zon als voor privacy. Zwembad meer voor kleine kinderen, de glijbaan is echt maar leuk tot 12 jaar. Open kasten in de slaapkamer toont wat slordig (of je moet het steeds weer netjes terugleggen natuurlijk...) maar er is wel ruimte genoeg. Parkeergarage wel prettig vanwege de warmte, maar ook wel kleine plekken. Animatie is ook alleen maar voor kleine kinderen. Er wordt bijv. geen voetbaltoernooitje georganiseerd en er is zelf niet echt een voetbalveldje. Ja is er wel, maar er is een volleybalnet in het midden, wat lastig met voetballen... Kleine kinderen werd wel het eea voor georganiseerd, maar helaas voor de tieners niet. Ook entertainment 's avonds leek nergens op. Gardameer is top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    The Director, Titolare, 2-4-2019

Dear family, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that you enjoyed the new Elite Apartments. The animation is for small children and for teenagers there are only few entertainments for teenagers. We hope to welcome you anyway again.

Peter Verhulst Breda,
    2-12-2018

Heel attent en netjes personeel van kantoor tot verzorging.Komen er al jaren met onze hond , ook daar zeer vriendelijk voor top. 2019 alweer geregeld. Lazise is voor ons als thuis, dus wie weet .

Gereisd met partner in juni 2018
    The Director, Titolare, 2-4-2019

Dear Mr. Verhlust, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant. We are waiting for you again!

Geweldig schone mooie en grote camping

Bianca Van der Voort-Sullot,
    1-12-2018

Dit is een super schone en mooie camping. Er zijn meerdere zwembaden waardoor er altijd wel een bedje vrij is om te liggen. De omgeving is ook erg mooi wij zijn dan ook bijna iedere avond erop uit getrokken. Wat voor mij erg belangrijk is zijn de sanitaire voorzieningen deze zijn nieuw en schoon. Er zijn restaurants een supermarkt en een winkel met badmode. Staanplaatsen zijn goed en groot genoeg.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Topvakantie

Ricky Roex,
    27-11-2018

We gingen vroeger met onze ouders hier op vakantie. Tegenwoordig gaan we met onze eigen kinderen. Wat een voordeel is, is dat je dicht bij Lazise zit. De camping heeft een zandstrand. Sanitair altijd goed verzorgd. Ook kun je er goed eten en iedere avond is er bij een restaurant een leuke voorstelling. Daarnaast is het ideaal dat meerdere ondiepe zwembaden zijn voor de kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)