• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Larochemillay

Heerlijke camping voor kinderen!

Hans, 28-11-2017

We hebben bijna 3 weken op de camping doorgebracht en ons geen moment verveeld. De kinderen (15/13/10/7) hebben elke dag gezwommen in het meertje.

We hebben erg genoten van de rust. De plekken zijn verdeeld over een groot terrein met veel privacy tot gevolg. De keerzijde is dat het sanitair wel een eind lopen is.

De eigenaren van de camping zetten zich voor 100 procent in om het de gasten naar de zijn te maken.

Een paar minpuntjes: gedateerd sanitair, lauw afwaswater en de stroom viel regelmatig uit.

De positieve dingen overtreffen deze kleinigheden ruimschoots.

Heerlijke natuurcamping gaaf voor kids ook 11+

Fam. Swinkels, 18-9-2017

Super vriendelijke Nederlandse familie die er alles aan doet om op deze prachtige natuurcamping het voor iedereen naar zijn/ haar zin te maken. Geen suffe clown animatie maar per dag afgestemd op de kinderen en hun leeftijd. Iedere ochtend weer en verrassing wat er die middag en avond voor ze gedaan wordt. Daarnaast heerlijk zwemmen in hun prachtige verzorgde meertje met volop speelgoed. Kampeerplekken zijn groot tot zeer groot en heel vrij gelegen met de meeste prachtige uitzicht. Sanitair is groot en keurig, uiteraard hoort bij een boerderij ook een spinnenragje! Kippen, konijnen, ezels, bibliotheek, speelschuur met veel speelgoed enz.. Erg gezellig en echt een aanrader voor gezinnen met kinderen van diverse leeftijden en ouders die ook veel rust willen!

Veel dank aan de gehele Fam. Hoekstra!

Nette camping vriendelijk ideaal voor honden

Rias, 16-9-2017
    Een kleine camping in de Morvan ( Bourgogne)

Fantastische camping

Fantastische camping, 16-9-2017
    In september 2017 verbleven wij 4 nachten op deze camping. Camping Mesles is een fantastische plek om met je hond te verblijven. Er zijn 6 plekken. Enkele hiervan zijn voorzien van een omheining zodat je hond rond je camper/caravan/tent vrij kan rondlopen. Daarnaast is ook de hele camping nog eens afgesloten. Dit geeft de mogelijkheid dat de hondjes vrij kunnen rondrennen en kunnen spelen met elkaar. De camping heeft vanaf alle plekken een prachtig uitzicht. In de schuur is een gemeenschappelijke ruimte. Ook bevinden zich daar de afwasruimte en het sanitair. Het sanitair is erg schoon en ruim opgezet. De temperatuur van de douches kun je zelf instellen. Dat vonden wij erg prettig. Toiletpapier was in de wc’s aanwezig en in de afwasruimte stonden afwasmiddel en afwasborstels. Broodservice is alle dagen beschikbaar. Hans en Edith zijn bijzonder gastvrij. Op de aankomstdag zag er het al naar uit dat we niet heel vroeg zouden arriveren. Via sms hadden we contact met Hans en Edith zodat ze een idee hadden waar we ons bevonden. Op korte afstand van de camping kwam ons plots een auto tegemoet gereden met knipperende lichten. Dat bleek Hans te zijn die ons de weg kwam wijzen naar de camping. Daar waren we enorm door verrast en dat waardeerden we heel erg. Hans en Edith hebben altijd tijd voor een babbeltje. We vinden het ontzettend gaaf wat zij hebben neergezet en welke plannen ze nog hebben. Jammer dat we al andere campings hadden geboekt, anders hadden we zeker nog langer gebleven.
Larochemillay scoort een 8,1 uit 10, op basis van 9 reviews