Lanterna (bij Porec)

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna (bij Porec) voor je op een rij gezet:

Weer & Klimaat Lanterna (bij Porec)

JanFebMrtAprMeiJunJulAugSepOctNovDec
Max. temp. (℃)11°15°20°23°25°26°22°17°11°
Min. temp. (℃)13°17°20°20°16°12°
Zeewatertemp (℃)10°12°14°16°20°22°26°27°23°20°17°13°
Dagen regen111013131412798121211

Reviews over Lanterna (bij Porec)

• 10Ludie tonnard11-07-2019

Heel Fantastisch in een woord geweldig

Dat het een harstikke mooi land is natuurschoon heldere blauwe zee daar zie je de vissen op tien meter diepte nog zwemmen.Heerlijk eten .De mensen zijn lief en vriendelijk.Meestal mooi weer.En is ook nog niet zo,n duur land.Love you Kroatie.Helaas kunnen wij niet meer gaan,want mijn man heeft nu al twee maal AML(leukemie) gehad.stamceltransplantatie.hartinfarct gehad kunnen niet opereren doordat hij afstoting van de longen heeft 37% longinhoud,Dus we will miss you Kroatie.Maar als betere tijden aankomen Zeeland is ook best een heel mooie provincie en de zee is ook heel gezond.

• 10Zorg voor natuur

juli 2017

• 10Diane van der Heide05-07-2019

Kroatië is een super mooi vakantieland en gezellig

Wij zaten toen een appartement. En hebben het hier erg naar onze zin gehad. Je mag gebruik maken van de faciliteiten van de camping van Lanterna. Van hieruit kun je in principe alle kanten op. Maar het leukste zijn toch het centrum van Porec en Rovinje. En als je dan onderweg naar Rovinje bent kun je ook een uitstapje maken naar het limskyfjord, is zekers leuk om een keer te zien. Wat ook leuk is om te bezochten zijn de grotten van Postonja, maar hier moet je zekers een dag voor uit trekken om te gaan doen.

• 10Uitgaanslevenn
    • 10Stranden
    • 10Zorg voor natuur

mei 2017

• 9Veerlevanotten22-06-2018

Onvergetelijk

Kroatië is een fantastisch land. Ik moest niet nadenken om als eerste een review te schrijven . Een prachtige natuur , ongerept . Fijne mensen erg trots op hun land. Wij waren erbij als de soldaten bij het einde van de oorlog onthaald werden in hun dorpen KIPPEVEL moment. Onvergetelijk. Zelfs tijdens de oorlog waren we er op vakantie. Effe de grens moeten oversteken omdat alle buitenlanders Kroatië moesten verlaten , nooit hebben we er ons onveilig gevoeld. Na 3 dagen stonden we terug op de camping . Een zalig land . Moeilijk te zeggen waarom dit land mijn hart stal ! Ik denk omdat het totale plaatje er klopt ❤️ Hvratska

• 8Zorg voor natuur

september 2016

• 7Fischer27-05-2018

In ordnung

Rezeption schleppend man muss viel Geduld haben. Laut alle fahren rum viel zu schnell selbst die Arbeiter rasen rücksichtslos.waschhäuser gepflegt

• 7Sfeer in stad
    • 6Stranden

Alleen gereisd in juni 2017

• 3Klaas jansen03-10-2017

Vreselijk

Mensen doe dit niet , in mei juni en september komen hier busladingen vol jongeren uit Duitsland. Ze drinken en maken herrie tot 7 uur in de morgen en dat is zeer irritant als je wilt slapen. In september was er een Oktoberfest e in juni een lichtfeest met een grote tent met vreselijke herrie.

• 1Sfeer in stad
    • 3Omgeving
    • 1Zorg voor natuur
    • 2Cultuur
    • 1Stranden

Gereisd met partner in september 2017

• 10Tessa kiel14-08-2017

SUPER!

Wij gingen met onze familie naar camping Lanterna. Super mooie maar ook grote camping.👌🏼 Wij hadden super veel geluk en zaten vooraan bij de camping. Aan de hoofdweg waar heel veel auto's rijden. Maar dat vonden wij niet erg. In de buurt was een sanitair gebouw en aan de andere kant van de straat was er een bakker. Leuke strandjes. Bij de ene plek kon je van een rots springen en bij de andere plek kon je chillen in het zand. Het zwembad: er waren meerdere zwembaden. Het grote zwembad was het mooist. Veel glijbanen, een ijskoud bad en nog veel meer zwembaden bij elkaar! Er was nog een zwembad aan de zee, helaas was dat zout water😓 Maar wel mooi! Bij het grote strand was ook nog een speelatribuut maar helaas niet gratis, net zo als het treintje die over de hele camping rijd. Dit hebben wij niet gedaan.🤙🏼

• 9Omgeving
    • 9Zorg voor natuur
    • 9Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur
    • 10Stranden

juli 2017

• 6Monique14-04-2017

Goede vakantie gehad

Maar het is erg groot. Dat vindt mijn gezin niet zo fijn

• 6Sfeer in stad
    • 6Stranden

juli 2015

• 9L18-02-2017

Prachtige omgeving, indrukkende kust

Een heerlijke plek, bijzondere natuur en oude cultuur, lekker eten. Alles was goed, zelfs het weer!!

• 8Zorg voor natuur

Gereisd met partner in september 2015

• 7Paul08-01-2017

Mooie plek maar niet het wouw effect

Niet het wouw effect komt voornamelijk door de toeristen ik snap en vind toeristische plaatsen leuk maar hier is absurd zo druk de dam in Amsterdam is er niks bij daar is het rustig dan

• 6Zorg voor natuur
    • 3Uitgaanslevenn
    • 3Stranden

januari 2016

• 9Yvonne17-09-2016

Mooie plek lekker in de schaduw

Lanterna camp is een mooie camping. Mooie zee ook apart strand voor de honden. Wij zijn nu net terug periode 26 augustus tm 11 september 2016. Nu wel vreselijk druk op de camping leek wel hoogseizoen, de Duitsers hebben nu ook verspreid vakantie. Mooie schaduwrijke plek.

• 9Zorg voor natuur
    • 10Uitgaanslevenn