Lanterna (bij Porec)

We hebben een aantal aanbieders voor Lanterna (bij Porec) voor je op een rij gezet:

Neckermann

Reviews over Lanterna (bij Porec)

Mooie vakantie met goede herinneringen

Hansie,
    28-1-2019

Prachtig maar grote camping waar genoeg te doen is mooie zwembaden en een zoutwater zwembad dat apart ligt met uitzicht over de zee leuke strandbar sanitair dat goed verzorgd is en schoon bakkertje op het veldtje en in de omgeving is van alles te doen gaan dit jaar weer terug

Gereisd met vrienden in juli 2017

Dear Mr. Hansie

Thank you for taking the time to write this review. It is wonderful to hear such positive feedback. We are delighted you enjoyed your stay with us.

We do our best to exceed guest expectations and we look forward to the pleasure welcoming you back.

Danijela Zgrablić

Ook in voorseizoen alles open

Debbie G.,
    26-1-2019

Ontzettend leuke camping waar ook in het voorseizoen veel te doen is. Bij aankomst op. Bijela Uvala bleken alle zwembaden tm eind mei dicht, en zijn we last minute naar Lanterna gegaan. Wat een heerlijke camping! Er is elke dag gratis kinderoppas voor de allerkleinsten, leuke animatie bij de kinderclub en erg leuke, gratis, activiteiten zoals SUPpen en Kroatische les. Elke avond kinderdisco en 2 films in de bioscoopzaal. Het verwarmde zwembad Aqua mar houdt er wel creatieve openingstijden op na, dus elke dag even checken op het bord bij de ingang voordat je met teleurgestelde kinderen niet meer naar binnen mag (30 min voor sluitingstijd). Winkels op de camping zijn duur, maar er us een grote supermarkt vlakbij met een fenomenaal uitzicht waar je voor weinig ook gezellig koffie kan drinken op het terras. Wij gaan dit haar weer!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

Dear Mrs. Debbie,

Thank you for booking Lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Daniela Zgrablić

Geweldige en heerlijke camping.

Jules panka,
    2-12-2018

Geweldige gezellige camping voor jong en oud; ligt direct aan het kiezelstrand en midden in de dennen- en eikenbossen. Is heel groot...veel plaatsen/ overige accomodaties maar wel genoeg ruimte om je overal vrij te verplaatsen zelfs in de twee grote zwembadcomplexen. Het personeel is heel vriendelijk en behulpzaam..ook genoeg animatie voor de jeugd. Je kunt er ook heerlijk snorkelen. Je vindt er genoeg sportfaciliteiten. ‘ s avonds is er van alles te doen zoals disco avonden en overige entertainment.

Sinds enkele jaren heb je een overdekte amusementszone voor jong en oud en een centraal ontmoetingsplein/ hand-out met winkels, restaurant en speelruimte voor de jongste jeugd.

Kort samengevat, je komt daar helemaal tot rust/ontspanning; we zijn zelfs 3 jaar achtereen geweest en zijn niet uitgekeken op de camping en de wijde omgeving met mooie pittoreske plaatsen. Last nut not least: de douche- toillet ruimtes zijn altijd heerlijk schoon.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Dear Mr. Panka,

Thank you staying at Lanterna Premium Camping Resort and for sharing your experience with us. It always gives us great pleasure to hear our guests are happy and taking home nice memories.

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Genoten.

Daisy,
    20-11-2018

Wij zaten op een mega camping in Porec, net even buiten het dorpje. Het was een fantastische camping met genoeg reuring. Elke avond wel voor bij het restaurant een band die speelde en voor gezelligheid zorgde. Zwembaden genoeg en een strand voor de verkoeling. Daarnaast genoeg gezien buiten de camping om. Genoeg leuke plaatsjes waar je zo bent, met de gehuurde auto. Zeker een aanrader om een auto te huren!! Kortom genoten!!!!

Gereisd met partner in september 2018
    Danijela Zgrablić, Camping Manager, 11-12-2018

Dear Customer

We hope to welcome you at Lanterna Premium Camping Resort again.

Warm regards,

Danijela Zgrablić

fantastisch toen we er eenmaal waren

Richard Moret,
    4-11-2018

plan de reis goed afgelopen jaar topdrukte op de vrijdag en zaterdag in oostenrijk en grensovergangen, op vrijdag reizen ging er goed enkel op de zaterdag vanaf halve wegen oosterrijk ( nog 300km naar de camping) ruim 12 uur over gedaan..

Verder hoef je geen geld te wisselen dat kan prima op locatie.

Dit jaar erg warm zorg voor voldoende drinken onderweg.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Danijela Zgrablić, Camping Manager, 20-11-2018

Dear XYZ,

Thank you for booking at lanterna Premium Camping Resort and for your feedback. We are happy to hear your great comments , they motive us to keep up the good work.

We are looking forward to seeing you again at Lanterna Premium Camping Resort.

Warm regards,