Sorteren

camping Lamporecchio

Reviews over Lamporecchio

Aanrader, voor herhaling vatbaar.

Jacqueline en Peter
    8-10-2018

Mooie camping, fijne stacaravan die ook schoon was. Uitzicht wat beperkt door de bomen, maar daar tegenover staat dan dat het niet zo warm wordt in je caravan.

Heel fijn zwembad en in September dus geen toezicht, geen badmuts en vrije bedjes en parasols. Lekker brood in het winkeltje van een superlieve man, gezellig gekletst met hem. Fijn restaurant met vriendelijke mensen en lekker eten. Mooie wandelmogelijkheden vanaf de camping en vervoer naar Florence op vaste dagen. De mensen in het houten kantoortje weten heel veel van de omgeving en kunnen je nuttige en leuke tips geven. Alles goed geregeld en zeer centraal in Toscane gelegen.Aanrader en voor herhaling vatbaar.

Prima camping, niet bijzonder.

Suzan
    13-9-2018

Naseizoen is heerlijk rustig op de camping. Geen animatie, geen badmeester, geen zwemmuts en bedjes en parasol waren gratis. Veel voordelen dus in september, klein minpuntje was dat het schepijs bijna op was en dit niet opnieuw werd aangevuld. Weinig keus dus.

Goede pizza’s bij het restaurant!

Afvalscheiding is bizar en onmogelijk.

Alles moet gescheiden worden, echter bij de tent staat 1 kleine prullenbak. Tent wordt een vuilnisbelt met veel verschillende zakken vuil. Groot minpunt! Restafval kennen ze niet. Gevolg: zak openen en op het depot verdelen. Kortom: echt een grote irritatie tijdens de vakantie!!

Safaritent heel mooi. Echter de vloer was heel vies. Houten planken met ertussen naden waar bizar veel opgehoopt vuil lag. Heb zelf op m’n zwangere knieen een uur gestofzuigd voordat alles schoon was.

Tent 505 is dus wel heel schoon nu ;)

Ligging wel wat ver van de leuke stadjes, standaard 30/40 min rijden of meer.