• Type accommodatie

• Waardering

Sorteren

camping Lamporecchio

Reviews over Lamporecchio

Een mooie tijd gehad op camping barco real!

Familie blom
    12-8-2018

De camping geboekt via touroperator. Mooie stacaravan met vaatwasser en airco prettig. Het huisje / camping was goed schoon. Jeugd van 13 en 15 jaar vermaakte zich goed. Savonds lekker chillen en overdag met animatie meedoen. Internet kopen per dag kan en was goed. Mijn zoon helemaal gelukkig:)). Wel veel nederlanders op de camping 90%. Vonden de kinderen niet erg.

Beneden in het dorp brood halen, San Baronto en dan een lekkere cappucino drinken. Geen last van muggen.

Tips: lucca (fietsen over de stads muur) en ijsje eten waar je het zelf kan tappen. Pistoia, Prato, Sienna. Naar Montecatini en omhoog met de tram. Savonds doen...lekker eten daar en mooi uitzicht over de toscane. En natuurlijk florence bezoeken (met de trein gaan vanuit pistoia).

Eten inderdaad bij Borgo la Casetta ( aangeven op de camping als agriturismo). Heerlijke italiaanse avond! En I Glosi aan de overkant van de camping.

Super vakantie gehad!!

Super camping

Rene
    12-8-2018

Onze plek op de camping was echt super (86). Een beetje aan de wat rustigere kant van de camping (niet aan de zwembad kant). Super uitzicht en dichtbij het toiletgebouw. Toiletgebouw niet overdreven druk en keurig schoon. Zwembad heeft fantastisch uitzicht, jammer dat het 's avonds niet open is. Badmeesters altijd aanwezig en streng doch rechtvaardig. Campingrestaurant prima van prijs en kwaliteit, personeel is vriendelijk, vooral de beide wat oudere mannnen mogen graag een grapje met je maken. Despeciaalbiertjes zijn een aanrader. Campingwinkel is schreeuwend duur. Hiervoor gingen wij naar de Lidl/conad in Pistoia, wat wel dagelijks een ritje van 20 minuten is omdat je bovenop een berg zit. Prijs van de camping zelf is prima. Afvalscheiding is te overdreven, restafval bestaat niet, elk stukje moet apart in een zakje. Doe je dat niet moet de vuilniszak open gehaald worden. Receptiemedewerkers vriendelijk en helder.

Lamporecchio scoort een 7,3 uit 10, op basis van 34 reviews