We hebben een aantal aanbieders voor Laerdal voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Laerdal voor je op een rij gezet:

Reviews over Laerdal

Joyce V,
    28-8-2018

Heel fijn huisje (wij hadden nr 2 volgens mij) met prachtig uitzicht op de (uitloper) Sognefjord. Dichtbij schoon toiletgebouw. Zeer vriendelijke eigenaren. Leuke wandelingen in Laerdal (vraag ernaar bij de receptie). Ook een aanrader voor vogellaars! Notenkraker, sijs, glanskop, .... vanalles! We hebben hier 4 nachten heerlijk genoten en komen hier zeker nog eens terug :)

Gereisd met partner in augustus 2018

Een aanrader!

Brun,
    22-7-2018

Dit is een aanrader, wat een mooie ligging. Rustig en ruim, een aantal huisjes en kampeerplaatsen. Vriendelijke eigenaar en Nederlands echtpaar dat helpt. Schoon en prima sanitair.

Gereisd met partner in juli 2018

Prachtige week beleefd zowel op de camping als in

Els,
    16-8-2017

Prachtige ligging met vrij uitzicht op Sognefjord!!Heel mooi terrein en zeer mooie hytte!!Aardige behulpzame eigenaar en Nederlands echtpaar dat assisteert!!Een echte aanrader!!

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Geweldige camping!

Vincent,
    31-10-2016

Na in 2009 hier ook al eens geweest te zijn; nog eens aangelegd, de tijd heeft hier stil gestaan, er is niet veranderd, Rust, ruimte, een fenomenaal uitzicht, behulpzame eigenaar die ondersteund wordt door nederlands pensionisten echtpaar. Voor rustzoekers is dit een aanrader, geen jachtige campers die sávonds tot diep in de avond aan komen en sóchtends voor dag en dauw weer van de camping racen om hun tienduizend k door scandinavie vol te maken en niets gezien te hebben! En voor de vogelaars onder ons is dit echt Walhalla, met een groep Notenkrakers op de camping en verder nog talloze soorten. Dit is een fantastische plaats!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Unieke camping - prachtig uitzicht en ruimte

Gezin uit Amsterdam,
    15-8-2016

Wat een parel is deze kleine camping. Vanaf het hele tentenveld prachtig uitzicht over de Sognfjord. Aardige Noorse eigenaar en een Nederlands echtpaar werkt er ook in het hoogseizoen. Wat heerlijk om in het Nederlands telefonisch te kunnen reserveren! De camping verhuurt ook hutten.

Heerlijke rustige camping, met schoon sanitair. Veel mogelijkheden in de omgeving: van zwemmen of vissen in de privéhaven van de eigenaar, tot een tocht over de Auerlandsfjellet, naar de Borgund Stavkerk of de gletsjer Nigaardsbreen.

Kortom: een aanrader!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016