Lacanau (Gironde)

We hebben een aantal aanbieders voor Lacanau (Gironde) voor je op een rij gezet:

Reviews over Lacanau (Gironde)

Thuiskomen

Rianne De Leeuw,
    15-12-2018

De nieuwe toiletgebouwen zijn een aanwinst, na 10 jaar hier weer een paar dagen geweest, het voelde als thuiskomen. Prachtig om te windsurfen op het meer. en te fietsen En wil je naar het strand, ook dit is op de fiets prima te doen.

Gereisd met partner in juli 2018

20 jaar later terug naar deze camping

Harro,
    11-9-2018

20 jaar later terug naar deze camping. Nog steeds fantastisch. Gezellig, knus, prachtig gelegen aan het meer en op prima afstand van de zee.

Gereisd anders in september 2018

Het is handig om in de toiletgebouwen de schoonmaaktijden

Peter,
    3-9-2018

Het is handig om in de toiletgebouwen de schoonmaaktijden op te hangen

Gereisd anders in september 2018

Sfeer is goed, heerlijk rustig, ook in de ochtenden

Bobbi,
    24-8-2018

Sfeer is goed, heerlijk rustig, ook in de ochtenden. Mooie ruime plekken, schone wc’s en washokken. De bar is erg goed geregeld en de sfeer is heel ontspannen. Leuk team! Enkele minpunten zijn de vele spinnen in de washokken, de waardeloze wifi en de rij in de winkel.

Gereisd anders in augustus 2018

Tres Bien

Joost,
    23-8-2018

Het was weer super genieten tijdens ons verblijf op de camping. Bedankt voor alle service van het gehele campingteam

Gereisd anders in augustus 2018