Reviews over La Roche - La Roche-en-Ardenne

zeer vriendelijke uitbaters en zeer propere campin

chris en marina
    19-10-2018

Zeer mooi daar en dicht bij la Roche , winkels op loop afstand en rustig op de camping

gewoonweg fantastisch

vivianne dirckx
    7-9-2018

We hebben zeer genoten van onze safaritent waar alles voorzien was.De camping was zeer verzorgd,alsook het sanitaire blok.In de campingwnkel waren ze zeer vriendelijk,Alleen de frituur en het restaurant is ons tegengevallen .De eerste avond haalden we een fritje.We moesten zeer lang wachten en mijn vleeskroket was half gebakken.Een paar dagen later gingen we naar het restaurant en was de chef ziek.We vroegen dan maar een spaghetti en die was halfgaar met saus uit een pot.La Roche is heel goed te voet te bezoeken.Wij hadden een leuke en rustige week en gaan zeker terug.

Prachtige ligging

Thea
    5-9-2018

De camping ligt mooi langs de Ourthe waar je fijn in kunt vissen (met vergunning).Het is een rustige camping met zeer vriendelijke eigenaren die bezig zijn met de camping te vernieuwen bv de toilet gebouwen. Er is een klein winkeltje bij de camping waar je iedere ochtend heerlijke verse broodjes kunt krijgen en in het restaurant kan je lekker eten,aan te raden is de pavé de boeuf. Ook is er een visvijver bij de camping waar je op karper kunt vissen. Je kunt er zo de bossen in wandelen. Je kunt er heerlijk ontsnappen aan de allerdaagse gejaagdheid. We hebben er een hele fijne vakantie gehad en blijven er zeker naartoe gaan.

prima

Ramon Wever
    3-9-2018

Goed ontvangst en vriendelijke eigenaresse. gratis jam gekregen en borg voor auto kaartje ondanks dat deze weggewaaid was. verder wel strenge, maar rechtvaardige regels. enige minpunt was het weer. koud en nat, maar dat is te verwachten in eind augustus.

het was fantastisch al jaren komen wij bij Rosa .

Ria van der laan .
    2-9-2018

de ligging is geweldig heel gemoedelijk en ook Rosa wat een mooi mens ze kan zo mooi vertellen hoe deze camping met de fam tot stand is gekomen fijn dat het restaurant weer open is heerlijk gegeten het was ruim voldoende de muziek avond was geweldig wat een energie wat een powervrouwen genoten en iedere dag heerlijk broodjes besteld tot volgend jaar Vr Groet Ria en Wout.