La Haye du Puits

Reviews over La Haye du Puits

Alleen met mooi weer is het een leuke camping

Trischa,
    1-12-2018

Leuke camping alleen het weer viel tegen dus weinig van het leuke zwembad gebruik kunnen maken. Winkels niet ver vd camping en in het nabij gelegen centrum eetgelegenheden genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een leuke, vriendelijke en schone camping

Bernadette,
    24-8-2018

Het is een niet al te grote camping met mooie ruime plekken, die met begroeiing van elkaar gescheiden zijn. Vriendelijk personeel, leuke animatie die in het Nederlands is. Het viel ons op dat er ook best wat oudere jeugd verbleef op de camping. Sanitair word 3 á 4 keer per dag schoon gemaakt. Er werd ook goed gecontroleerd dat het sanitair gebouw schoon werd achtergelaten, als ze aan het schoonmaken waren en je deze verliet. Enige nadeel vond ik, was dat sanitair voor dames en heren niet gescheiden is en dat het toiletpapier buiten de toiletten hing (wel in het sanitair gebouw). Ook bij het achterste sanitair gebouw waren geen wc brillen aanwezig op de potten (voor wel). Verder was er op de camping zelf geen vuil op de grond te vinden. 1 x per week op woensdagavond wordt er een bbq geregeld waar je deel aan kan nemen tegen betaling. Goede uitvalplek voor een bezoek aan de Invasie stranden.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Superleuke camping in een mooie omgeving.

Mirella,
    22-8-2018

We hadden een 6 persoons mobile home, waar we met z'n vieren 2 weken in hebben vertoefd. De caravan was super schoon bij aankomst en goed onderhouden. Er was een mooie veranda met overkapping. In de revieuws hadden we gelezen dat er een lekkere stoel ontbrak. Dat klopte. Er staat een picknicktafel en 2 kuipjes en een loungestoel. Gelukkig hadden we onze eigen tuinstoelen meegenomen. Dat zou niet nodig moeten zijn als je een accommodatie huurt. De camping was goed onderhouden en schoon. Het zwembad was geweldig. De kinderen hebben genoten. Jammer dat er geen mogelijkheid was om wat te eten/ drinken bij het zwembad. Bij mooi weer is het gezellig op het terras van de kantine. Sommige activiteiten zijn dan buiten, bijvoorbeeld de disco, live muziek. De meiden van het animatieteam doen het hartstikke leuk. De campinggasten zijn overwegend Engelsen, Nederlanders en Fransen. De omgeving is schitterend.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Deze camping is een echte aanrader!

Miron,
    13-8-2018

Er was een vriendelijk ontvangst bij de receptie. We kregen meteen een korte rondleiding en werden toen begeleid naar ons chalet, Cahiti. Dit chaletje staat op een apart gedeelte, geschakeld aan de gewone camping. Hier stonden maar vier chaletjes en geen tenten. De rust was heerlijk. Mijn dochter (8) hoefde maar 2 minuten te lopen of ze was al bij het "centrum" van de camping. De animatie (Bregje, Merel en Lotte) waren enorm leuk. Mijn meisje heeft zich hier erg mee geamuseerd, dat ze Nederlands spraken was erg fijn. De camping zag er heel erg verzorgd uit. Het zwembad buiten was groot genoeg en fijn. Het binnenzwembad waar wij gebruik van mochten maken omdat we op het andere gedeelte stonden was klein, maar prima om je even te vermaken. Sanitair schijn ook goed te zijn. Jammer wel dat er geen restaurantje aan vastzit om 's avonds nog een hapje te kunnen eten. Afstanden naar bezienswaardigheden is wel best ver.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Prima, niet bijzonder.

André,
    13-8-2018

Prima camping, maar ook niet meer dan dat. Zeer schoon sanitair en vriendelijk personeel. Wij vonden de kampeerplekken over het algemeen zeer krap, maar ook wel ruime plekken gezien. Het zwembad was fijn, maar bij mooi weer aan de krappe kant en op de foto's van de site zag het er aantrekkelijker uit dan dat het in werkelijkheid is. Maar dat is niet alleen op deze camping zo. Het eten op de camping vond ik echt gênant. Een oneetbare magnetronhamburger voor E4,50 en slappe, taaie frietjes. Magnetronpizza was ook geen succes. Dit snap ik dan weer niet; zet iemand neer die een beetje kan koken en maak simpele en lekkere maaltijden. Aantrekkelijke omgeving, welke nog niet echt overspoeld wordt door toeristen (had ik het gevoel). Er was genoeg te doen op redelijke afstand; Cap Carteret met naastgelegen mooi strand, Portbail en Nez de Jobourg. Er is ook een prima klimpark op 10 minuten rijden. Omgeving voor nog eens, dan op andere camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018