Sorteren

Reviews over La Grande-Verriere

Nooit meer naar huis :)

Xander
    9-11-2018

Het was goeie en mooi gelegen camping, wij konden ons hier prima vertoeven en lekker genieten van de rust.

Omgeving die vooral uitnodigt om te wandelen en daar houden we van!

lekker zwembad na een grote wandeling een frisse duik te nemen.

de faciliteiten waren ook erg goed niks op aan te merken.

de eigenaren waren erg vriendelijk en gastvrij.

en niet te vergeten hele goeie WIFI voorzieningen! :)

wij zouden het liefst altijd blijven zo mooi en aangenaam dat het daar is (nooit meer naar huis)

kortom wij gaan zeker terug komen en voor andere een goeie aanrader.

Je kampeert er zoals kamperen bedoeld is.

fam. Ridder
    29-10-2018

Je moet jezelf kunnen vermaken. Je moet bereid zijn nauwkeurig je afval te scheiden als je het wegbrengt.

Knus.

Tijn de Vos
    23-10-2018

je moet de pizza's is proefen die zijn echt lekker en bij het dorpje in de buurt

Gewoon echt goed!

Rob & Hetty
    29-9-2018

Fijne, rustige camping met 8 grote plaatsen en 4 te huren vaste accommodaties. Verzorgd sanitair en heerlijk zwembad. Wat ons betreft zijn de hoge beoordelingen terecht. Anja toont zich een goede gastvrouw, bereidt heerlijke pizza’s en bakt 1x per week voor de liefhebber frites. De bistro werd, gelet op het lage aantal gasten in onze periode niet gebruikt. De omgeving biedt genoeg om te ondernemen. Kortom; een echte aanrader!

Prima stek, absolute aanrader!!

Joke & Kees
    21-9-2018

Het betreft een kleinschalige, zeer rustige camping, met een uitstekend voorzieningen niveau:

-Ruime plaatsen, gedraineerd!,

-WIFI absoluut top, overal op de camping!

-Het zwembad.

Mooie locatie met vanaf alle plaatsen uitzicht.

Omgeving die vooral uitnodigt tot wandelen.

Vriendelijke, gastvrije eigenaren, die het geheel met veel inzet en liefde hebben vormgegeven.

Daarbij elke ochtend het brood bij de tent gebracht, en aantal keren per week wordt pizza of een 3-gangen menu gepresenteerd.

Enige opmerking van belang: er is weinig schaduw. Dus Tarp of parasol kan geen kwaad.