La Forêt-Fouesnant

We hebben een aantal aanbieders voor La Forêt-Fouesnant voor je op een rij gezet:

Reviews over La Forêt-Fouesnant

Voor herhaling vatbaar

Loes Ruyten,
    27-10-2018

Gezellige camping, goed uitgangspunt voor uitstapjes in de omgeving

Gereisd met partner in september 2018

Super gastvrij!

Annemieke ,
    26-8-2018

Zeer gastvriendelijk camping.

Super onthaal toen wij zaterdagavond na 2 campings in de stromende regen hier zo fijn ontvangen werden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Geweldig!

Gwen,
    14-8-2018

Topcamping, mooi zwembad, leuke speeltuin, vriendelijke en behulpzame mensen bij de receptie. De caravan is schoon en netjes, het uitzicht formidabel. Mooi pad naar rechts naar het zandstrand en naar links een bospad. Veel animatie, ook in het Nederlands.

De meneer van het restaurant is erg knorrig en verstaat geen Engels. Toen ik aangaf dat er nog lippenstift op mijn kopje koffie zat (en ik draag geen lippenstift!), kreeg ik na een boze blik een nieuw kopje koffie. Echter wel in een oud kopje zonder schoteltje, lepeltje en suiker. Sorry dat ik klaagde over een vies kopje! 😳

Al met al zou ik hier zeker volgend jaar terugkeren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Goed en een prachtige omgeving

Agge,
    31-8-2017

Onze stacaravan was wat verouderd en 'schoon' op de franse manier ;-) , maar we hebben nog nooit zo'n mooi plekje gehad (caravan AG)! Onze veranda keek uit over de inham en we gingen slapen en werden wakker met het ruisen van de golven.

De plaatsen voor tenten en caravans waren wisselend: sommige vonden wij wel erg krap.

Onze kinderen (13, 11 en 9) vonden het zwembad en de spacebowl super en alle baden zijn verwarmd.

De supermarkt is inderdaad niet naast de deur, maar dat is gebruikelijk in Frankrijk. Op circa 7 kilometer afstand zitten 2 grote Leclerc supermarches; wij gingen vaak naar die in Concarneau.

De ommuurde vesting is absoluut de moeite waard, net als Oceanopolis en Point du Raz. Verder is het heerlijk om naar het strand van Kerleven te wandelen (nog geen 10 min).

Wanneer je naar Bretagne gaat, weet je dat het weer minder kan zijn; de voorspellingen voor ons waren twee weken regen. Toch viel dit heel erg mee; 2 à 3 dagen echt regen en de andere dagen was het (een deel van de dag) soms bewolkt en viel er af en toe een beetje regen. Maar we hebben ook heerlijke zonnige dagen gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Gemengde gevoelens

Raymond,
    10-8-2017

Rustige fraai gelegen camping met vriendelijk personeel. De camping was schoon en kind- en hondvriendelijk. Wel moesten we een flink eind rijden voor de dichtstbijzijnde supermarkt. De omgeving was fraai en aangezien de camping op een smalle landtong ligt in een baai was het heerlijk wandelen langs het pad langs de rotskust dat je in tien minuten naar het stand leidde. Onze jongens hebben op de dagen dat het weer nog redelijk was heerlijk kunnen zwemmen in het zwembad en konden zich prima vermaken met de glijbanen.

Het restaurant vonden we niet erg gezellig, de ruimte deed gedateerd en kil aan en gaf de indruk van een sportkantine.

De gehuurde stacaravan was kleiner dan verwacht maar wel schoon. Helaas was de geiser niet in orde waardoor we op een gegeven moment bij warm water tappen een gaslucht roken. De waakvlam was om onbekende redenen uitgegaan. Na melding van de onveilige situatie bij de receptie bestond de reparatie uit het opnieuw aansteken van de waakvlam. Het gaf ons geen gerust gevoel. Verder is het weer in Bretagne te wisselvallig voor zonliefhebbers waardoor we hierdoor en vanwege de onveilige geiser twee dagen eerder zijn vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017