La Barre de Monts (Vendee)

We hebben een aantal aanbieders voor La Barre de Monts (Vendee) voor je op een rij gezet:

Reviews over La Barre de Monts (Vendee)

Fijne camping bij toeval ontdekt op doorreis.

Ans,
    26-10-2017

We hebben bij toeval op doorreis deze camping ontdekt in 2016, hebben er toen 3 dagen gestaan.

Zijn dit jaar een week geweest op onze reis langs de Franse kust.

Geweldige plaats direct aan het strand in de duinen, met uitzicht oo de brug naar het eiland Nourmoitier.

Willen a.s. vakantie weer een weekje hierheen.

Vooral het fenomeen eb en vloed is hier gewéldig (zoals langs de hele westkust heel bijzonder) ook komen er veeboten voorbij naar en van het eiland ill Yeux

Gereisd met partner in juli 2016

Heerlijke camping aan zee!

Marjolein,
    14-8-2017

De camping is erg schoon. Veel (vriendelijk) personeel aanwezig, kunnen over het algemeen allemaal Engels. De camping is ruim opgezet, wij hadden veel ruimte om ons chalet/stacaravan. Voor (jonge) kinderen is er genoeg te doen. Voornamelijk franse gasten, erg weinig Nederlanders.

De camping ligt aan het (rustige) strand en er is een klein plaatsje met restaurantjes en winkeltjes op 5 minuten loopafstand. Campingwinkel verkoopt bijna niets en er is ook geen restaurant op de camping. Wel is er een tentje waar je pizza en snacks kunt halen. Ook is er een gezellig barretje.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

zeer mooie ligging

Martine,
    22-12-2015

Op doorreis met 3 jongens (10,13,15) met een camper zijn wij op deze camping aangekomen. Een grote maar zeer leuk opgezette camping. Dennenbomen en zand. Direct bij strand en vlakbij de brug naar Noirmoutiers. Leuk zwembad, veel ambiance voor kids. Met de fiets over de brug en Passage du Gois. Een hele belevenis, alleen wel weer terug langs dezelfde routen anders is het heel ver omfietsen!

Sanitair was ouderwets maar voldeed. Op het terrein zijn verschillende winkeltjes, leuk opgezet. Ook was er een marktje op het terrein toen wij er waren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

complete camping

Suzan,
    16-8-2015

We zaten met twee kinderen van 3 en 6 in een sta-caravan. Prima, met een grote veranda. Camping is erg groot. Sta-caravan voldeed aan onze wensen. Voor kampeerders deed het me wat primitief aan. Geen gras en slecht onderhouden, vieze toiletgebouwen (wel heel veel). Er zaten voor 99% fransen op deze camping. Normaal vind ik het heel fijn zo weinig mogelijk Nederlanders tegen te komen op vakantie maar hier was het toch wel leuk geweest eens een andere nationaliteit te zien. Ik miste ook een bepaalde sfeer op de camping, maar misschien komt dat doordat ik Italiaanse campings gewend ben. Iedereen was erg op zichzelf. In de omgeving is genoeg te doen. Volop folders bij de receptie over diverse activiteiten. Strand was lekker rustig en dichtbij. Aanrader is het dorpje noirmoutier-en-ile op het eiland Noirmoutier aan het einde van de brug. Gezellig dorpje, mooi kasteel en leuk aquarium. Allemaal op loopafstand van elkaar. Een half uurtje rijden vanaf de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Fijne camping

Esther,
    3-8-2014

Mooie schaduwrijke camping op loopafstand van dorpje. Schone ruime Pagan-tent inclusief do/wc, tussen de bomen. We, 2 volw en 3 kinderen onder de 6, hadden voldoende ruimte in en om de tent. De eettafel stond de hele vakantie onder de luifel. Kids hebben zich volop vermaakt in het 'bos' om de tent. Leuk zwembad, maar zonder poespas; jammer dat ie tussen 1-3 's middags gesloten is. Vanaf een uur of 4 was het vaak wat druk. Goede communicatie en voldoende Engelssprekend personeel. Nlse dame bij de animatie, groot pluspunt! Onze kinderen zijn 2 ochtenden geweest en hebben gespeeld, geknutseld en gedanst. 3 speeltuintjes en 2 springkussens. Avondshow vonden wij beetje simpel soms, maar onze kinderen vonden het prachtig. Was alleen in het Frans, maar goed te volgen. Geluid van disco 's avonds was goed te horen, maar niet storend, was tot een uur of 12. Prima barretjes voor pizza, crêpes, patat ed. En goede broodjeswinkel op de camping. Kortom, leuke, mooie, kindvriendelijke camping!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014