• 1.142
    1.086

Reviews over accommodaties in Kreta

Fam.Borremans
    20-9-2017

Geweldig zwembad ,maar vooral fantastisch restaurant zowel voor ontbijt,lunch als diner aan spotprijzen en zeer verzorgd, wij gaan zeker terug

Super !! Fantastisch !!

Peter van der Sandt
    25-5-2017

Zoals het de Griekse gastvrijheid betaamd, is hier niets teveel over gezegd. De gastvrijheid, atmosfeer en de hele entourage ter plaatse zijn geweldig! De eigenaren Georgos&Julia, alsmede het personeel, staan altijd voor je klaar!!

Een plaats gelegen aan de zee (op een steenworp afstand), is voor een ieder wel wat te doen. Zonnebaden/zwemmen bij het fijnzand strand,snorkelen bij de rotsen of vissen. Wegdromen op de rosten, luisterend naar de zeeruis, de zonsopgang of zonsondergang meemaken, kortom een unieke lokatie die men niet 1,2,3 vindt!!

Goed, je houdt niet van deze dingen, maar je wilt je verdiepen in de cultuur? Er is een museum (Lychnostatis) naast Camping Caravan en daar is van alles te zien, zowel in cultuur/historie als hedendaagse leefgewoonten. Tevens worden ook leuke wetenswaardigheden en feitjes verteld tijdens de rondleidingen.

Op de Camping zijn diverse soorten van verblijven mogelijk. Met de camper of caravan krijg je een plaats op de parkeerplaats, met de tent (je kan er ook een huren) een schaduwplek op de binnenplaats met zicht op zee. Daaromheen staan bungalows, die ondanks de hete zon heerlijk koel zijn. Een centrale sanitair, die schoon is. Eetgelegenheid -ook lokaal- en bar is uitstekend/gezellig alsmede de prijzen, ook die van het verblijf! Een aanrader voor oud en jong!!

fantastisch rustig gelegen alles kan niks moet!!!

Jan en Uschi
    9-10-2014

Camping Elizabeth Rethymno is een plaats waar alles kan en niks moet!!!

Plaats nemen op het terras is mogelijk zonder iets te gebruiken er staan leesboeken en spelletjes donderdagavond een bbc het is een uitgelezen plaats van waaruit uitstapjes te maken, je loopt zo van de camping het strand op ligbedden en parasols zijn gratis drinkwater is gratis toiletten en douches zijn schoon kortom een place to be wij komen er de laatste vijf jaar twee keer per jaar, in mei en september

Heel bijzonder

Jan
    4-10-2014

Een heel bijzondere camping, geweldige ligging, rustig en zeker iets heel anders dan de plaatsen die massaal door toeristen bezocht worden. Een taverna met heerlijk eten en een prima prijs/kwaliteitverhouding. Personeel is zeer vriendelijk en in alles super behulpzaam en spreken alle gangbare talen. Alles kan op de camping, vraag het en het wordt geregeld. Verder een zeer grote betrokkenheid met de natuur en zeer diervriendelijk. Voor ons zeker weer..

een verslavende plek

Elke Spenninck-Noyez
    15-10-2013

Camping Caravan in Hersonnisos is een zeer relaxe plek met een goede vibe en een fantastisch uitzicht op de zee en het strand. Letterlijk op een steenworp van de zee! Bungalows in meditterane stijl omranden een schaduwrijke campingplek. Er zijn tafels en stoeltjes om even te relaxen of een drankje te nuttigen. Dit kan je uiteraard ook aan de bar of het restaurant. De bungalows zien er sober uit maar zijn binnenin verrassend comfortabel en zelfs romantisch. De bungalows worden zeer goed onderhouden, net als het sanitair, het was er heel erg netjes. Je kunt lekker eten in het restaurant mét uitzicht. Maar de belangrijkste troef van deze camping zijn toch de uitbaters George en zijn charmante echtgenote die zeer vriendelijk, gastvrij en behulpzaam zijn. Ze doen echt alles om het hun gasten comfortabel te maken. En dan hebben we nog niet over de prima cocktails aan de bar gesproken. Kortom, een verslavende plek..