We hebben een aantal aanbieders voor Kramsach voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kramsach voor je op een rij gezet:

Reviews over Kramsach

Fijne gemoedelijke camping, prachtige omgeving

Erwin,
    27-1-2019

Leuke camping gerund door vriendelijke mensen. De hele familie werkt mee, opa rijdt elke avond met een tractortrein de kinderen rond zodat ouders kunnen koken.

Prima zwembad, prima restaurant, grote speeltuin, mooi uitzicht op grote bergen. Vlakbij is een meer waar je kan zwemmen, het dorpje is op fietsafstand maar wel met een stukje bergop op de terugweg. De camping geeft je een toeristenkaart waarmee je gratis in trein tram bus kabelbaan kan.. en bovenop de berg is van alles te doen voor kinderen. Je kan zelfs gratis klimgordeltjes lenen zodat je veilig met de allerkleinsten kan wandelen op de wat gevaarlijker paden zoals in de Klamms. Dikke aanrader!

TIP: kies wel de terrassen en niet het grote veld met 3 wegen genaamd Birkenwiese

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Goede vakantie gehad.

Jaantje de Zwaan,
    26-11-2018

Mooie vakantie gehad. Goed verblijf op de camping. Lekker meer om te zwemmen.

Muziek avonden. Voor de hond een hondendouche. Kon wel meer georganiseerd worden.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch, komen zeker een keer terug.

Mevr. Moed,
    10-10-2018

Mooie omgeving.

Prima personeel, de een beter dan de ander.

Restaurant prima en vriendelijk personeel.

Hygiëne top, bedden smal, maar goed.( chalet)

Chalet, alles aanwezig.

Kleine reparaties, werden snel verholpen. Top.

Minder top;

Hadden via touroperator een chalet geboekt. Foto's en tekst komen niet helemaal over een. Jammer... Dus geen wasmachine, zelfs niet na een bevestiging van een mail naar touroperator.

Zaten tegen het dijkje aan en hadden hierdoor weinig uit kijk.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Seehof top locatie.

EMMA Houten,
    6-10-2018

Dit jaar Seehof gebruikt als uitvalbasis voor familie bezoek en het WK tijdrijden in Rattenberg. De Acsi prijs van €17,- is niet juist komt nog van alles bij. Wij waren voor een grote plek €28,- kwijt. 10 Euro goedkoper dan een slechte plek aan de Bodensee.(Seecamping Bregenz) De Reintalersee en het uitzicht is fantastisch. De eerste keer,10dagen stonden we op een grote terrassenplek te ver van het goede en schone sanitair. De tweede keer hadden we gekozen en gereserveerd voor de mooiste plek van de camping. Wel meer windgevoelig . Maar de camping eigenaar waarschuwde ons persoonlijk. En terecht we dachten het niet te overleven. Tussendoor nog 10 dagen Gardameer op slechts 300km. Waar de sept avonden nog warm waren. In Kramsach ging de zon onder en werd het gelijk fris/koud. Alpbach Seenlandcard goed gebruikt. Op loopafstand het Tiroler boerderijmuseum. En zomerliften die voor bv 2pers €36,- gratis zijn. Prachtige wandelingen etc etc..

Gereisd met partner in september 2018

Fijn verblijf gehad.

JM en W,
    1-10-2018

Wij hebben een fijne week gehad op deze camping in Oostenrijk. De eigenaren zijn vriendelijk en behulpzaam. De plekken op de camping zijn niet allemaal even mooi gelegen en wij hadden ook een iets minder gelegen krappe plek in een laantje met buren krap ernaast en krap er tegenover. Echter hebben we hier geen hinder van gehad; we waren meest van de tijd toch op stap en de mensen die op de camping komen houden ook meest van rust en houden rekening met anderen.

Het sanitair bevindt zich in een typisch oostenrijks chalet-gebouw. Op zich netjes, maar omdat het allemaal dichte, moeilijk ventileerbare ruimtes zijn rook het niet altijd even fris op het toilet. Wasmachine aanwezig; fijn.

Wij en vooral ook de kinderen van 5 en 8 jaar hebben genoten in het zwembad. Klein, maar fijn!

De zomerkaart die je bij aankomst krijgt geeft toegang tot kabelbanen, zwembaden etc; heel veel gebruik van gemaakt! Wij komen zeker terug in Oostenrijk!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018