Krakau / Cracow

We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Krakau / Cracow voor je op een rij gezet:

Vrij Uit

Reviews over Krakau / Cracow

Prima voor een bezoek aan de stad

Patrick,
    18-8-2018

Camping was vol en druk. Ik had wel een mooie vlakke grasplek. Stroom pal achter de caravan. Langs de camping ligt een drukke weg. Ik stond daar dichtbij, maar heb er niet veel last van gehad. De camping heeft een winkeltje (verse broodjes) met wat basis dingetjes. Camping is vrij prijzig (40 euro voor 3 volwassenen, 1 kind, caravan, stroom) Sanitair is schoon en modern. Er is geen restaurant op de camping. Op loop afstand (10 minuten langs de drukke weg) ligt een pizzeria met fantastische pizza's. Hier kan je voor ongeveer 30 euro met 4 personen eten en drinken. Het centrum van Krakau is goed bereikbaar met het OV. Dat kost 3,80 zloty (ongeveer 1 euro) per persoon, enkele reis.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima stadscamping,

D. Zunneberg,
    15-8-2018

Voor een stadscamping prima! Ca. 4km van de stad, ov dichtbij en voor weinig kan je ook met de taxi gaan. Het sanitair was wat gedateerd, maar zeker netjes. Vergeleken met sommige stadscampings in meer westerse steden, was dit echt een prima camping. Krakau is een prachtige stad, zeker de moeite waard

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Geweldige camping!

Myriam,
    9-8-2018

Prachtige camping met veel schaduw plekken. Het sanitair is wat verouderd maar erg schoon. De stad is zeer goed en snel te bereiken met bus 164 voor 3,8 zloty. Supermarkten op loopafstand en tegen betaling kun je gebruik maken van het zwembad. Zeer behulpzaam personeel.

Gereisd met partner in augustus 2018

Goed voor stadscamping

Margot,
    20-7-2018

Camping ligt tegen park, sport/zwemterrein en woonwijk aan. Grote supermarkt op paar honderd meter, tegenover bushalte naar het centrum. Je hoort verkeer, er komen ook vliegtuigen over. Sanitair is oud maar wordt goed bijgehouden, 2-3 keer per dag zoals ik zag. Er werd goed geanticipeerd op de regendagen, en drassige grond, sanitair bleef schoon. Douches (veel) zijn op verschillende boilers aangesloten, soms is het even zoeken waar je het warmst kunt douchen. Excursies de receptie te regelen. Erg behulpzaam en 24/7 aanwezig. Centrum is klein half uurtje met OV. Voor stadsbezoek prima plek.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

rustige camping, 20 plaatsen, bij rivier de Wisla.

2 senioren,
    26-9-2017

Douches lekker warm, geen warm afwaswater, gratis gebruik wasmachine, geen broodservice 's morgens. Lopend.naar tram plm. 10 min.

Gereisd met partner in augustus 2017