We hebben een aantal aanbieders voor Kobarid voor je op een rij gezet:

Reviews over Kobarid

Geweldige plek

Egbert Sportel,
    17-9-2018

Kamp Rut is prachtig gelegen net buiten Kobarid. Niet zoals de meeste campings in deze streek aan de oever van de Soča rivier, en met vrij uitzicht op de bergen. Een deel van de camping ligt op een helling, er zijn grote en kleine terrassen. Aan de voet van de heuvel ligt het cafe waar je iets kunt drinken of een eenvoudige maaltijd kunt bestellen. Boven het cafe zijn drie gastenverblijven, eenvoudige kamers met half pension. Het cafe kijkt uit op het vlakke deel van de camping, waar een kleine speeltuin is, een voetbalveld en plaatsen voor campers en caravans. De vriendelijke eigenaar heet je welkom met een lokaal drankje. Wij waren hier in september, het seizoen is dan bijna voorbij. Er waren nog drie of vier andere gasten. Op andere campings in Kobarid was het veel drukker, veel motorrijders en kanovaarders. Die campings zijn ook duurder. D e omgeving is zeer geschikt om te wandelen, fietsen of kanovaren. Ook paragliding kan.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxte, outdoor camping, aanrader!

Daphne schoorl,
    31-7-2018

Mooie camping met nieuw sanitair, goed onderhouden en alles ziet er netjes en verzorgt uit. Wij stonden met onze mini caravan op het tent veld, dit vonden wij wel oké omdat je zelf kon bepalen hoe je gaat staan. Nadeel daarvan was wel dat we soms ingebouwd stonden.. Goede uitvalsbasis voor de omgeving van het triglav gebergte, wel ver weg als je naar Bled of zo wil (hebben wij niet gedaan overigens). Raften hebben we op de camping geboekt bij Blaz van Ovenkayak, aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

Leuke camping

Rob,
    8-9-2017

Camping is mooi gelegen aan de rivier. Restaurant is erg goed, vriendelijke bediening en goed, heel goed sanitair! De omgeving leent zich prima voor sportieve activiteiten zoals, wandelen, klimmen, raften etc. De camping is echter nooit vol m.a.w. de terreinen worden helemaal volgepropt en voor je het weet sta je ingesloten tussen tenten, vouwagens, campers en caravans.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Relaxte camping in prachtomgeving

Anna,
    27-8-2017

Zeer groene camping met prachtig uitzicht op de Alpen. Prettig, behulpzaam personeel. Regio met zeer veel wandel/hike mogelijkheden in de directe omgeving (KRN, Matajur, Soca Trail zijn aanraders). Rust aan de rivier, frisse duik na het wandelen is zeker aan te raden. Supermarkt op loopafstand, lekkere pizzeria in het dorp. We hebben aanvankelijk 3 nachten gereserveerd maar hadden het zo naar ons zin dat we 2,5 week gebleven zijn.

Tip: reserveer op tijd en geef daarbij je wensen aan (privacy/optie tot langer blijven/schaduw) & vergeet je wandel- en waterschoenen niet.

Gereisd met partner in augustus 2017

Camping met vele gezichten

Danielle,
    12-8-2017

Wij hebben een week gestaan op Kamp Koren. Camping met heel divers publiek, superveel verschillende nationaliteiten (wij telden er meer dan 20), jong, oud, met, zonder kinderen. Relaxte sfeer op de camping, over het algemeen hebben we er erg genoten. Mensen vd camping heel vriendelijk en behulpzaam, ook toen wij naar dokter in het dorp moesten. Als je niet reserveert, moet je een plekje zoeken op het bovenste terrein, geen afgebakende plekken, het was hier erg druk, ook met groepen, dus je moet een beetje van dynamiek houden. Aan het eind vd week werd het ons te veel, toen het ook bij het sanitair (overigens in perfecte staat en meerdere keren per dag schoongemaakt) erg druk werd. Aanbeveling om te reserveren, dus. Ligging a/d rivier is prachtig. Dorpje en winkel op loopafstand. In het dorp een heerlijke pizzeria. Prachtige omgeving met heel veel activiteiten mogelijk. Op 20 minuten rijden een rivier die niet te koud is om in te zwemmen (Soca is dit wel). Waterval Slap Kozjak is absolute must!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017