We hebben een aantal aanbieders voor Klosterneuburg voor je op een rij gezet:

Reviews over Klosterneuburg

Prima voor enkele dagen

Theo Driessen,
    28-8-2018

In het algemeen is het een prima camping, het sanitair in het hoofdgebouw is netjes. Het sanitair in het andere gebouw is minder. De camping plaatsen zijn erg klein. Een aantal plaatsen kijkt uit op de afval sorteer plek. Wij hebben 2x gegeten in het restaurant, dit was prima bereid. Vooral de halve haan was erg lekker. Echter: friet i.p.v. aardappelsalade op schnitzel dag is niet mogelijk. "Nicht statt aber oder!" aldus de niet zo vriendelijke ober. Dan moesten we schnitzel à la carte bestellen. Bij schnitzel -dag hoort de aardappelsalade! Prima, we willen best iets meer betalen, het gaat om de manier waarop het gezegd wordt. Deze man had wel door dat wij niet gecharmeerd waren van zijn houding, en heeft de rest van de avond zijn vriendelijke vrouwelijke collega gestuurd, ook met de rekening. Voor enkele dagen een prima camping met goede treinverbinding naar Wenen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Keurige nette schone stadscamping dichtbij Wenen

Marja,
    18-8-2018

Vanaf deze camping 14 km naar Wenen op verhard fietspad als maar recht door langs de Donau. Ontvangst receptie uitermate vriendelijk, plekjes net groot genoeg voor auto, caravan, voortent en een paar fietsen. Bij receptie kregen we ook nog extra informatie over Wenen. Zouden hier zeker tweede keer naar toe gaan.

Gereisd met partner in augustus 2018

Veel cultuur en lekker eten.

Huub Ubachs,
    10-3-2018

Mooie vlakke camping op loopafstand van Kloosterneuburg, een leuk plaatsje met diverse restaurants. Een bezoek aan het klooster is zeker de moeite waard.

Bezoek Wenen met de fiets. Mooie, vrijwel autovrije, route langs de Donau. In Wenen zijn veel fietspaden met duidelijke routebortjes.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima uitvalbasis voor wenen en omgeving

jeroen,
    20-8-2017

Wij waren hier met twee kleine tenten, wel vooraf gereserveerd. Op fiets of met trein naar Wenen. Fijn Donau zwembad vlakbij. Aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima plek om Wenen te bezoeken

Ellen,
    5-7-2017

wij zijn hier 8 nachten geweest, langer dan de gemiddelde bezoeker op deze camping. Enkele dagen vooraf gebeld of er plek was, dat was maar goed ook want de camping heeft alle dagen vol gestaan. Alle plekken waren erg klein, maar er zit wel verschil in grootte. Wij hadden een zeer kleine plek, zo klein dat we het raam vd caravan enkele dagen niet open konden doen omdat omdat de buurman zo dicht op ons stond. De dames bij de receptie waren vriendelijk,bij aankomst krijgt elke gast een enveloppe met allerlei info, zelfs een fietskaart voor Wenen bij de receptie gekregen! Het sanitair was schoon maar ons inziens te weinig voor het aantal plaatsen, mn ook omdat bijna iedereen vroeg wil vertrekken naar Wenen. Wij zijn de meeste tijd op de fiets naar Wenen gegaan, prachtig fietspad langs de Donau, ook in Wenen is het prima fietsen. 1 dag met openbaar vervoer, station heel dicht bij de camping allemaal prima geregeld. Als je net als ons langere tijd hier verblijft zit er op korte afstand een zwembad met natuurbad in 1, was ook super!

Gereisd met partner in juni 2017