We hebben een aantal aanbieders voor Kinsarvik voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Kinsarvik voor je op een rij gezet:

Reviews over Kinsarvik

Bijzonder(e) mooie natuur camping.

Henk Zwagerman,
    25-8-2018

Wij vonden dit een prachtig mooie camping. De camping is basic; geen receptie, broodjes er. Als je aankomt ziek je zelf een plekje en dan kun je genieten van een prachtig uitzicht aan het fjord. De eigenares komt 's avonds afrekenen; contant betalen dus. Het sanitair is basic maar schoon. Je mag gratis gebruik van het bootje bij de steiger. Het kan wel spoken qua weer. Toen wij er waren twee dagen stortregens en stormen en je staat pal op de wind aan het fjord. Daarnaast temperaturen van 12 graden in hartje zomer. Voor een aantal tentkampeerders was het natuurgeweld te veel. Daar kan de camping niets aan doen natuurlijk, maad.wel.iets om rekening mee te houden.

Gereisd met partner in augustus 2018

Verschrikkelijk

E. v/h Hof,
    30-7-2017

De 4 persoonshutjes zijn klein, twee stapelbedden naast elkaar, maar netjes. Er mist een waterkoker. Ze kijken helaas allemaal uit op de receptie of het eethuisje. Dat ruik je. Wij zaten in huisje 21 dat nog geen meter van de receptie afstaat waaraan een soort airco hangt die in verbinding staat met een vriezer binnen. Dat ding maakt zo'n herrie dat het hele huisje ervan trilt. Ik kon het er geen half uur uithouden en werd gek van het geluid. Volgens de meisjes van de receptie had nooit iemand geklaagd !?!? We mochten ook niet na dringend verzoek in een ander hutje, ook al waren er nog twee anderen vrij op dat moment. Wel mocht ik mijn tentje opzetten in de regen. Dat heb ik dan maar gedaan. Helaas moesten mijn man en kinderen het er wel uithouden. Gelukkig maar voor twee nachten.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Mooie, eenvoudige camping

Corinne,
    19-8-2016

Kleine camping gelegen aan het Hardangerfjord. Wij hadden een prachtige plek aan het water. Veel gasten zijn mensen met Campers dus blijven niet al te lang. Wij hebben 5 dagen met onze caravan daar gestaan en Bergen bezocht (ca 2,5 uur), Flåmbaan (ca 1,5 uur) en natuurlijk de vier watervallen in Kinsarvik (10 min. met de auto de berg op en daarna wandelend verder). Aan de overkant van de weg ligt een zwembad met een speelparadijs (Mikkel) voor m.n. wat jongere kinderen. Ons zoontje van 8 heeft zich prima jn het zwembad vermaakt.

Prima uitvalscamping voor leuke uitstapjes!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

prima plek!

Ronald,
    11-5-2015

1 nacht gestaan met een camper tijdens reis door Noorwegen. We werden vriendelijk ontvangen. En alles ziet er schoon en verzorgd uit. Prachtig uitzicht. En via smal paadje naar de spar.

Gereisd met partner in Wed Apr 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne kleine camping

A.Capel,
    22-6-2014

Fijne eenvoudige camping. Staat wel naast de doorgaande weg maar het verkeer is niet storend.

Gereisd met partner in Thu May 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)