Khao Sok (Nationaal Park)

We hebben een aantal aanbieders voor Khao Sok (Nationaal Park) voor je op een rij gezet:

camping Khao Sok (Nationaal Park)

Reviews over Khao Sok (Nationaal Park)

Wat een belevenis!

't Lam,
    3-6-2014

Wij verbleven 2 nachten op Elephant Hills als onderdeel van de individuele rondreis Juwelen van de Andaman (via Fox). Elephant Hills was een upgrade, waarvoor we extra moesten betalen. Het verblijf heeft onze verwachtingen overtroffen. De tent was super, zelfs met houten vloer. De douche was ook heerlijk en het eten prima. Ik raad iedereen een verblijf in Elephant Hills aan. Met name de trip naar de olifanten was leuk, waarbij je ze mocht voeren en wassen.

Gereisd met partner in mei 2014

Wat een belevenis!

Coenricardo,
    21-12-2013

Wij hebben de 4 daagse tour gedaan en ondanks dat het bijna de hele tijd regende hebben wij ons geen moment verveeld. De hele dag nemen de aardige medewerkers de bezoekers mee op pad met sportieve en culturele uitstapjes. Het avondeten is typisch Thais en dus heel lekker. Tijdens het eten kun je lekker bijkletsen met de andere bezoekers. Kinderen maken natuurlijk ook hier snel contact. Wij zouden zo nog een keer terug gaan!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

Mooiste ervaring in heel Thailand!

Alex,
    1-9-2013

Van alle ervaringen die wij in Thailand hebben opgedaan, was dit verreweg de meeste spectaculairste! Elephant Hills is heel bijzonder, je bent op een redelijk luxe manier midden in de jungle. Het programma is zeer divers en je hoeft je geen moment te vervelen. Kajakken door de jungle, olifanten voeren + wassen en jungle tracking zijn een aantal voorbeelden.

Wij hadden er voor gekozen om ook een nacht op het drijvende tentenkamp te verblijven. Vanuit de tent had je een fenomenaal uitzicht over het meer. Je kon de (wilde) apen aan de overkant door de bomen zien slingeren. Al met al zou ik iedereen die naar Thailand gaat, Elephant Hills van harte aanbevelen!!!

Gereisd met partner in januari 2013

een aanrader!

Linda,
    23-10-2010

Elephant Hills is super! Doordat je in een (zeer luxe) tent verblijft, zit je echt midden in de Jungle. Je wordt 's ochtends gewekt door het geluid van alle dieren. Het programma zit boordevol activiteit, met veel variatie en alles is inbegrepen in de prijs. Ook voor kleine kinderen prima te doen. Je krijgt echt waar voor je geld. Wij hebben geboekt via Khemtit Travel (thais/Nederlands reisbureau), zij kunnen je verblijf voor een goede prijs regelen (goedkoper dan via de website)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Luxe kamperen in de jungle van Khao Sok

lily,
    4-9-2010

Enorm genoten van elephant hills!!

Een enorme aanrader voor mensen die willen genieten van de jungle zonder "ontberingen" te hoeven doorstaan.

Hier wordt je in een sfeervolle omgeving in de watten gelegd en je krijgt toch dat avontuurlijke gevoel van in de jungle zijn door de omgevingsgeluiden en de prachtige tochten (hike/kanoen/waterfietsen/ olifantentocht).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010