Joannas (Ardeche)

Reviews over Joannas (Ardeche)

Aanrader!

I,
    2-9-2018

Blij verrast! Wat een topcamping. De eigenaren zijn zeer gastvrij en runnen gepassioneerd de camping. Prachtige plekken. Rust. Geen entertainment, maar onze kinderen van 5,7,9 jaar hebben zich heel goed vermaakt in en rond het zwembad. Met banden van de glijbaan af. Lekker relaxen op de prachtig oranje ligbedjes met rieten parasolletjes. Omgeven door bomen. Het is dat we ip nooit naar dezelfde camping gaan, maar deze zou anders zeker een zijn om voor terug te gaan!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een hele fijne vakantie, relax en geniet!

Familie Jansen,
    28-8-2018

Voor de vijfde keer op la Marette geweest met onze oudere kinderen (18 t/m 22 jaar, die niet van uitgaan houden). Waarom? Het is een heerlijk rustige familie camping, waar je je meer dan welkom voelt. De eigenaar en zijn vrouw zijn echt ontzettend behulpzaam en staan altijd voor je klaar. Plekken zijn zeer ruim met goed wat schaduw. Sanitair is prima en wordt zeer regelmatig schoongemaakt. Voldoende douches, 's avonds na 10 uur heel goed te gebruiken. De 2 zwembaden zijn goed met een mooie grote glijbaan en heerlijke ligbedden. Restaurant op de camping heeft heerlijk eten en is goed betaalbaar. Vers brood kun je de dag voordat je het nodig hebt bestellen. Boodschappen doen? Dan zul je even moeten rijden (ca. 10 tot 15 minuten). Ook voor de uitstapjes zul je rekening moeten houden met wat meer reistijd. Maar zeker de moeite waard. De omgeving is prachtig en zo zie je nog wat meer.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Super camping voor jong en oud!9

Kayleigh,
    24-8-2018

Camping eigenaren zijn zijn super vriendelijk. Ze staan altijd voor je klaar. Ze helpen iedereen. Sanitair wordt elke dag schoon gemaakt. Zwembad is prima. Rustige camping. Leuke en geizellige georganiseerde avonden. Personeel wordt goed begeleid. Lekker eten

Gereisd met vrienden in augustus 2018

We komen terug!

Annemieke,
    15-8-2018

Ontzettend leuke camping. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Niet veel van de omgeving gezien door omstandigheden. Maar Clement was zeer behulpzaam en heeft goed meegedacht. Kinderen hebben zich prima vermaakt. Zwembad was top! Trampolines geweldig! Ze hadden allemaal vriendjes en vriendinnetjes. Wij komen zeker terug om nog de prachtige omgeving verder te ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heelijk plekje in de mooie natuur van de Ardeche

Marion,
    10-8-2018

Heerlijk rustige camping in de monts D"Ardeche. Zeer vriendelijk en behulpzaam en betrouwbaar personeel. Mooie grote en schaduwrijke plaatsen en eenvoudig maar met prima onderhouden sanitair. Vaak schoonmaak, ook tussendoor als het nodig was. Lekker warme douches! 2 fijne zwembaden met mooie grote glijbaan en fijne ligbedden. Kids mochten gewoon met opblaasspeelgoed in het zwembad. Op de camping is een fijn en betaalbaar restaurant, en je mag op de centrale bbq plaats op houtskool bbquen. Erg lekker. Je moet alleen wat verder rijden voor je uitstapjes en boodschappen. Vers brood is op de avond ervoor te bestellen. Eigenaar zet met zijn 4x4 je caravan netjes op je plek en haalt je ook weer op. Ook honden zijn er welkom. 2x per week is er muziek in het restaurant. Heel gezellig allemaal!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018