Sorteren

Onverwacht mooie regio!

Gezellig en veelzijdig!

Super.
    24-6-2017

De camping van Javea is netjes. Goed sanitairblok. Gezellig restaurant met iedere donderdagavond muziek. (tot mei). Ruime plaatsen. Het dorp Javea is in drie stukken te verdelen. Het oude zeer sfeervolle dorp, de haven en de boulevard. Veel terrassen, restaurants en leuke winkels. Vriendelijkheid heerst overal. Het natuurpark Montgo ligt om de hoek net als Granadella, een leuke baai. Calpe en Benidorm liggen binnen de 50 km. Vergeet niet het achterland in te gaan. Prachtig, zeker voor wandelaars en racefietsers. Leuke kleine dorpjes.

RS
    31-7-2016

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel. Leuk restaurantje aan het zwembad met lekker eten, uitgebreid aanbod en supervriendelijke bediening.

Nachtwaker doet zijn werk goed. We hebben dankbaar gebruik gemaakt van de fitnessruimte.

Camping ligt op wandelafstand van Playa Arenal, wat wij super vonden.

Zeker voor herhaling vatbaar, we zijn hier heel hartelijk ontvangen en als het mogelijk was waren we langer gebleven.

Yo por este camping, ma-to! ;)

Prima

Theo&Gerda
    25-6-2016

Fijne camping met ruime plekken en schoon sanitair , vriendelijk personeel , ook betaalbare wifi over de hele camping.

Je kan er goed fietsen (routeboekje bij de toeristische info) sommige zijn wat moeilijk , maar naar Denia is het met een gewone fiets goed te doen, je kan met de boot (catamaran) terug varen , alleen niet op dinsdag daar kwamen wij te laat achter en moesten terug op de fiets.

Veel supermarkten op loop en fiets afstand.

Mooie camping maar heel veel wind.

Vangilske
    25-6-2016

We waren van plan om hier 5 nachten te staan, met acsi voor 17 euro en goede beoordelingen.

Plaats genoeg maar wel allemaal onder netten.

Mooi schoon sanitair, geen winkeltje en ook geen brood op de camping.

Mooi zwembad, open van 12.00 tot 19.00 uur.

Javea ligt in een baai met een berg in de buurt.

We denken dat het daarom een soort wind creëert, waardoor het gewoon te hard waait.

Wij zijn er echt voor de wind weggegaan.

Lidl op 500 meter, dat is fijn, Naar het strand heb je echt vervoer nodig.

Naar de haven kun je te voet, 20-25 min.