Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super!

Rinze storm,
    19-2-2019

Top skigebied voor gezinnen! De hoeveelheid pistes voor kinderen is geweldig😃

Gereisd met jonge kinderen in februari 2019

Rustige camping met animatie die op tijd stopt

Hoogk7,
    18-1-2019

De ideale camping als je de westkant van het Gardameer bezoekt. Wij hebben een stacaravan gehuurd rechtstreeks bij de camping, goede bedden, volledig keuken inventaris en goede plaats op de camping.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prima, zeker met jonge kinderen

Jacqueline Steentjes,
    2-1-2019

Wij zaten in een Elite appartement, dit zijn soort huisjes met z'n tweeën aan elkaar. Erg ruim en airco in alle kamers. We hadden een aircostoring en die werd supersnel opgelost. De witte gordijnen bij het terras zijn erg prettig, zowel voor de zon als voor privacy. Zwembad meer voor kleine kinderen, de glijbaan is echt maar leuk tot 12 jaar. Open kasten in de slaapkamer toont wat slordig (of je moet het steeds weer netjes terugleggen natuurlijk...) maar er is wel ruimte genoeg. Parkeergarage wel prettig vanwege de warmte, maar ook wel kleine plekken. Animatie is ook alleen maar voor kleine kinderen. Er wordt bijv. geen voetbaltoernooitje georganiseerd en er is zelf niet echt een voetbalveldje. Ja is er wel, maar er is een volleybalnet in het midden, wat lastig met voetballen... Kleine kinderen werd wel het eea voor georganiseerd, maar helaas voor de tieners niet. Ook entertainment 's avonds leek nergens op. Gardameer is top!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    The Director, Titolare, 2-4-2019

Dear family, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant and that you enjoyed the new Elite Apartments. The animation is for small children and for teenagers there are only few entertainments for teenagers. We hope to welcome you anyway again.

Peter Verhulst Breda,
    2-12-2018

Heel attent en netjes personeel van kantoor tot verzorging.Komen er al jaren met onze hond , ook daar zeer vriendelijk voor top. 2019 alweer geregeld. Lazise is voor ons als thuis, dus wie weet .

Gereisd met partner in juni 2018
    The Director, Titolare, 2-4-2019

Dear Mr. Verhlust, thank you very much for the comment that you wrote. We’re happy to know that your stay was pleasant. We are waiting for you again!