Campings Italië

6.404

campings Italië met zwembad

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Heerlijke vakantie, zeker een aanrader.

Pieters,
    10-4-2019

Elk jaar in de meivakantie gaan wij op vakantie. Bijna elk jaar een ander land of een andere streek. Deze camping was zo mooi gelegen, in de bergen met een prachtig uitzicht. Het sanitair was goed schoon en de kinderen hebben heerlijk kunnen zwemmen in het zwembad en spelen op de speeltuin. De omliggende plaatsen zijn leuk om te bezoeken. Wanneer je van cultuur houdt is er genoeg te vinden in deze regio. Ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen nog leuker is daar.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Uitstekend

Cees,
    2-4-2019

Goed verzorgde camping met prima ligging aan Gardameer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fantastisch je komt helemaal tot rust

TMM Swinkels,
    24-3-2019

Het uitzicht alleen is al de moeite waard. Schitterend. Soms als je goed kijkt zie je een herder met schapen. De camping is knus en echt Italiaans. Wat ook bijzonder is de twee afzonderlijke zwembaden. Ook voor uitstapjes is deze plek ideaal:perugia assisie maar ook te voet kun je een mooie wandeling maken. Geen mega camping maar fijne knus met toch alles wat je nodig hebt, een winkeltje, restaurant, voetbalveld. Omdat het kleinschalig is zoekt de jeugd elkaar veel meer op en kunnen zich rondom de camping goed vermaken. Overdag is het lekker warm en ''savonds koelt het af zodat je toch lekker kan slapen. Kortom een echt Italiaanse camping in een prachtig gebied.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Echt een superleuke camping

Angela Leemans,
    9-3-2019

In juli 2018 op deze camping geweest met onze 2 zoontjes van 2 en 5 jaar. Wat een leuke camping. Ligging is echt super. We zijn niet eens bij het zwembad geweest omdat het meer zo fijn was. Loopt heel langzaam af met een fijne watertemperatuur. Speeltuin vonden ze helemaal te gek. Ze vragen nog steeds of we terug gaan. Wij hadden een stacaravan achterin een straatje, Wij hadden weinig overlast in de avond. Wel goed muggenspul meenemen. Leuke plaatsjes in de omgeving. Met de trein naar Milaan is prima te doen. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping maar hier zou ik echt nog een keer terug naar toe willen. Wel vroeg boeken trouwens. Wij hebben in november geboekt en wat we eigenlijk wilden zat al volgeboekt maar de camping was zelf meedenkend en kwam met een alternatief.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

paradijselijk mooi

Geert-Jan Koot,
    19-2-2019

Deze prachtige plek in Umbrië was jarenlang onze vaste vakantiebestemming. Het gebied en de camping staan nog steeds bovenaan mijn favoriete bestemmingen. Niet alleen zijn kampeerders met tent of caravan welkom, er zijn ook bijzonder fraaie stenen appartementen en houten chalets te huur. Over het restaurant niets dan lof. Authentieke eer smaakvolle Umbrische gerechten en mooie wijnen uit de streek. Het is een heel rustige camping met twee zwembaden en verdient meer belangstelling. De omgeving heeft te lijden gehad van de aardbevingen maar richting Perugia en de Marken blijft nog genoeg te genieten over. De toegangswegen waren in 2018 allemaal open, zelfs naar het prachtige natuurgebied de Piano Grande. Van harte aanbevolen!

Gereisd met partner in juni 2018