Campings Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Geweldige camping in Südtirol

Kevin Mol,
    18-8-2018

Mooie kleinschalige camping in Südtirol. Prachtig gelegen in het dal, slechts vijf minuten van het schattige plaatsje Chiusa (Klausen). Vanaf de camping kijk je naar boven toe uit op het middeleeuwse klooster Säben, waar je in ca 45 minuten naartoe kan hiken. De snelweg, gelegen bovenop de andere bergwand, hoor je (in tegenstelling tot andere reviews) echt niet of nauwelijks. Wel hoor je soms op afstand een trein vertrekken, maar dit hebben wij nooit als storend ervaren. Sanitair is ruim, schoon en modern. De mensen zijn uitermate vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant (ook ontbijt mogelijk) is van topkwaliteit, maar niet duur. Voor kinderen is er onder andere een kinderboerderij. Sommige kampeerplekken zijn wel wat klein, en reserveren is echt noodzakelijk om een plekje te hebben. Leuk voor op doorreis (ligt direct aan de Autostrada) maar ook voor langere tijd.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne schone camping

Sandra,
    16-6-2018

Schone gezellige camping. Fijn zwembad. Ruime plekken. Ligging een beetje vreemd aan een industrieterrein. Geeft verkeerslawasi in vroege ochtend. Wel lekker uit de drukte van het Gardameer. Boodschappen etc kunnen allemaal op de fiets.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Komen zeker terug

Peter Jongkees,
    13-6-2018

Prima camping met mooi zwembad. Gastvrij onthaal. Toilet en douche prima maar wat weinig als camping vol is.

Gereisd met partner in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping

Nagtzaam,
    28-9-2017

Vaak in deze regio op vakantie geweest, voor het eerst op deze camping, erg goed bevallen! Mooie velden, plaatsen ruim genoeg, schoon sanitair, zwembad keurig schoon met ligbedden rondom. Supermarkt op loopafstand, dorpjes Arco, Riva en Torbole lekker dichtbij. We komen zeker terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Leuk voor paar nachten

Maarten (Gilze),
    16-9-2017

Camping nabij snelweg (niet rustig slapen). Indien je een tent hebt moet deze geplaatst worden op terras welke alleen te bereiken is via trap (goed voor conditie maar niet handig als je ook kleine kinderen bij je hebt). Zwembad stelt niet veel voor (koud). Restaurant heeft zeer kleine kaart. Sanitair is top. Leuk plaatsje op loopafstand.

Gereisd met jonge kinderen in Tue Aug 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)