Campings Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooi park, zonde van het vieze zwembad.

Eveline Ligthart,
    1-9-2018

Mooi groot park maar omdat er 3 zwembaden waren zat je niet op elkaars lip. Lekker eten bij net restaurant, vriendelijke mensen bij de receptie, winkeltje en restaurant. Bij de Bazaar werd je wel verschrikkelijk in de gaten gehouden en vond ik ze niet echt vriendelijk.. 1 groot nadeel was de hygiëne in het grote zwembad. Het is een 5 sterren camping maar het zwembad was echt heel vies. Schimmel/algen in het zwembad. Plukken haar als je aan het zwemmen was.. Zo zonde want het is een mooi aangelegd zwembad. Echt een aandachtspunt voor de camping!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Erg lawaaiige camping. Voor ons niet weer.

Peter,
    24-8-2018

Wat een herrie op deze camping. Tot rust komen is er niet bij. De hele dag de beats om je heen. Is het niet van het animatieteam dan wel van de jonge campinggastjes waar er tig van met speakers over de camping lopen of fietsen. Erg leuk voor 15 of 16 plus maar niet voor gezinnen met jongere kinderen vinden wij.

Faciliteiten op de camping zijn wel goed maar in de omgeving is weinig te doen.

Heb je oudere kinderen en kun je zelf tegen overal en altijd muziek om je heen dan is deze camping een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Mooie camping!

Anne,
    11-8-2018

Wat een mooie schone camping. Voor de muggen haal je lokaal spul en je heb er bijna geen last meer van. Om nog geen 5min rijden zit je in een leuk stadje. Bij de receptie kunnen ze je precies uitleggen waar en wanneer er een markt is. De avond animatie vinden wij niet veel aan maar dat is ieder voor zich. Wij hebben een geweldige vakantie gehad

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Eenmalig qua omgeving

iruijsestein,
    7-8-2018

Sunlodge geboekt via een touroperator. Ruime Accommodatie van Alle gemakken voorzien. Allen de stofzuiger en vaatwasser ontbraken :-) Super groene, schone camping met veel voorzieningen voor sport en ontspanning. Omgeving iets minder aantrekkelijk. Je mist een loopje naar het dorp of langs de boulevard. Auto echt benodigd. Genoeg grote supermarkten in de omgeving. Lidl, Coop, Bennet, etc. Leuke dorpen en steden zoals Commachio, Ferrara, Venetie, Rimini, San Marino en Bologna zeker een bezoek waard. Zwembaden mogen wel wat aandacht krijgen, heb nooit iemand een monster zijn nemen. Randen erg smerig/vet. Veel muggen. Eigen prive strand. Treintje pendelt vanaf de camping naar het strand. Restaurant je op de camping goed, maar verwacht niet te veel persoonlijkheid van het personeel.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018