We hebben een aantal aanbieders voor Bibione voor je op een rij gezet:

Reviews over Bibione

Niet snel meer terug.

Karlo,
    11-8-2018

De stacaravan Maxi caravan is sterk verouderd. Wij hadden een maxi caravan a 1900 euro en dit is echt een hok met maar 2 ramen. Zeer Oud en smoezelig! Alles binnen valt haast uit elkaar, is gewoon ruw hout en er is ook geen “zitje” ( wisten wij niet van te voren). Wij huren al meer als 10 jaar op vakanties een mobile home maar deze NOOIT meer.

Het zwembad, restaurant en de winkels zijn top. Alles wat je “ vergeten” bent kun je daar halen.

We hadden wel een fiets bij de accommodatie en deze is wel brood nodig. De afstand van de caravan naar het zwembad is ongeveer 10 a 15 min lopen ( als je goed loopt).

Wij hebben ook een boot gehuurd en dat is fantastisch.

Al met al gaan wij niet snel meer terug.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Een leuke actieve vakantie gehad op Capalonga.

Marleen,
    9-8-2018

Heerlijke vakantie gehad. Kampeerplaats was ruim genoeg voor onze vouwwagen , en 2 tentjes voor de kinderen.Strand is schoon,ruim en rustig,Toiletgebouw oud maar wel netjes en schoon. OpVallend was de luide aankondigingen op de luidsprekers van de siësta’s , het activiteitenprogramna en de aanwezigheid van de visboer . Is even schrikken op je 1 e vakantiedag s’ochtends om 8:15! Overwegend Duitse campinggasten. Hele vriendelijke gemoedelijke sfeer, een praatje, potje tafeltennis of volleybal ging heel leuk samen.

Fijne sportclub net buiten de camping. Personeel is niet erg behulpzaam, maar als je je eigen schema hebt, prima sporten. Alles is er, losse gewichten, kettlebells, dumbells ,squatrek en wat technogym apparaten ( conditie en kracht) geen Airco, gewoon lekker zweten! Ook zwembad, wellness en horeca is dik voorelkaar. Een leuke actieve strandvakantie gehad op Capalonga.

Fijne vakantei gehad!

Johan,
    22-7-2018

Fantastische camping met 2 zwembaden en aan de ene kant het strand en aan de andere kant aanlegsteigers voor je eigen boot(bootkraan) of huurboten. Midden op de camping een vrij nieuw toiletgebouw met mooie verlichting 's-avonds(blauwe led onder wastafels ed) maar aan het eind bij straat 36 2x ouder gebouw. Op zich best netjes en wordt regelmatig gereinigd en er hangen gordijnen tegen ongedierte . Hier staan ook de rent tenten die super waren. Geen badmuts en baden zijn tussen de middag(siësta tussen 13;30-15;30 uur )gewoon open . 1 is op maandag gesloten en 1 op de vrijdag. Hierbij genoeg ligbed en pvc bedjes met kussen en parasols of kunstgras. Alleen wordt je hier ook gek van het handdoekje leggen. Strand groot en zeer netjes en loopt gelijkmatig af . Overal douches en zelfs gratis stoelen met parasol(deze staan wel ver van het water maar gratis (iiig waar wij stonden).Bobione pineda te voet bereikbaar.Kortom fantastisch gehad!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima camping, een cijfer 7,5 maar Muggen....

Mireille,
    10-5-2018

In mei-vakantie 8 dagen op camping geweest ( 2 volwassenen en 3 kids van 4,6 en 10 jaar)

Positief

- Schone, goed onderhouden camping

- Mooie caravan (nieuw)

- Dichtbij prachtig strand

- Mooi zwembad voor jong en oud (veel toezicht, maar wel allemaal regeltjes 'geen bal in het water etc)

- Dichtbij plaatsje Bibione

Nadelen

- In de meivakantie zijn er ieder jaar enorme groepen met Italiaanse jongeren (schoolkampen). Overdag zijn ze veel weg, maar 's avonds zijn er allerlei activiteiten op het strand, waardoor het enorme herrie is.

- Vreselijk veel muggen. Je wordt lek gestoken (dus ook al in mei). Reden voor ons om nooit meer naar deze streek te gaan

- Geen Nederlandse gezinnen (misschien in de zomer wel, maar in de mei-vakantie niet)

- Plaatsje Bibione is mooi, (groen) maar qua winkels/restaurants is het niet veel.

- Minimale animatie (logisch, want er waren amper gezinnen)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

leuke camping

ManonJ,
    10-10-2017

we hadden een mooie plek dichtbij het nieuwste sanitair gebouw. Hier was het sanitair erg schoon en mooi.

Speciaal voor de kleintjes: kleine lage toiletjes en kinderdouches. 1 badje voor de baby's. Is wel wat weinig...ik stond soms best lang te wachten met mijn baby.

Zwembad is een paradijsje voor kinderen.

Minpunt: je moet betalen voor de ligbedjes aan het zwembad. echt belachelijk want de camping is op zich al prijzig.

Prachtig strand naast de camping. zandstrand.

Minpunt: ik installeerde ons daar en zette een parasol in het zand. Dat mocht dus niet op het strandgedeelte van de camping. dus of bedjes met parasol huren of een stuk verderop lopen waar wel parasols mochten staan , vond ik niet prettig om te slepen met twee kleine kindjes. Ook enorm veel kwallen op het strand en 's avonds wordt je lek geprikt door de muggen.

restaurant was goed. en alles wat op de menukaart staat kon je ook meenemen naar je plek.

Je kunt best lopen naar bibione,, vond ik niet ver.

Wij hebben hier 8 dgn gestaan en dat vind ik genoeg. daarna verder gereisd

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017