Campings Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Erg leuke campibg

Daan,
    18-3-2019

Gezellige terrassen camping. Overzichtelijk en leuke zwembaden (wel wat druk en handdoeken leggers, maar ja die heb je overal. Het is een middelgrote camping, wat wij ideaal vonden. Je kunt na aankomst lekker je eigen plekje uitzoeken. Was ff wennen, maar daardoor wel een echt fijne plek gevonden. Alles wat je wil is voor handen, ligt alleen te ver van Lazise om te lopen. Veel NL-ers, maar dat vinden wij geen probleem. Wat opvalt is de gemoedelijke sfeer die er hangt, door/ondanks de vele mensen die er al jaren komen. Voor ons de camping met de beste prijs kwaliteit verhouding aan het Gardameer

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Echt een superleuke camping

Angela Leemans,
    9-3-2019

In juli 2018 op deze camping geweest met onze 2 zoontjes van 2 en 5 jaar. Wat een leuke camping. Ligging is echt super. We zijn niet eens bij het zwembad geweest omdat het meer zo fijn was. Loopt heel langzaam af met een fijne watertemperatuur. Speeltuin vonden ze helemaal te gek. Ze vragen nog steeds of we terug gaan. Wij hadden een stacaravan achterin een straatje, Wij hadden weinig overlast in de avond. Wel goed muggenspul meenemen. Leuke plaatsjes in de omgeving. Met de trein naar Milaan is prima te doen. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping maar hier zou ik echt nog een keer terug naar toe willen. Wel vroeg boeken trouwens. Wij hebben in november geboekt en wat we eigenlijk wilden zat al volgeboekt maar de camping was zelf meedenkend en kwam met een alternatief.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fijne vacantie gevierd.

M vollenberg,
    15-1-2019

Mooie camping, veel verschillende accomodaties, veel vertier, flinke hoogteverschillen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018
    Carolina, reservation & sales manager , 21-1-2019

Dear guest,

thank you for sharing your feedback with us. We are very pleased to hear you enjoyed your staying at the Norcenni Girasole Village. We wish you all the best in the hope to see you back.

Kind regards,

Carolina

Geweldig

Willemijn,
    9-1-2019

Prachtige camping met geweldige zwembaden. Wel af en toe pittig klimmen richting het zwembad, vooral met kleine kinderen en veel spullen..... heerlijk gegeten en dichtbij mooie plaatsen in toscane. Een aanrader dus

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
    Carolina, reservation & sales manager , 15-1-2019

Dear Willelmjin,

thank you for sharing your feddback with us. We are please to hear that you liked staying with us. Therefor we hope to see you back here at Norcenni Girasole Village.

Kind regards,

Carolina