Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Voordeeluitjes.nl

campings Italië met prive sanitair mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Dick veenenberg,
    11-3-2019

Goede rustige aangenaame camping met goede accommodatie,voor ieder wat wils en zeer schoon.

Gereisd met partner in juni 2018

Leuke terrassen camping

Sigrid,
    3-2-2019

Super camping, leuk waterpark zwembad voor de kinderen. Mooi gelegen op een heuvel. Leuke dorpjes in de buurt. Wij hadden hier een ongelofelijk leuke tijd

Iets minder geschikt voor minder valide.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Mireille Koesen,
    15-1-2019

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen. In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Martine,
    7-1-2019

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed! De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad. Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Camping is leuk maar afhankelijk van waar je zit

Martine van Oostrom,
    23-12-2018

leuke camping, met prachtig uitzicht over zee. Sanitair bij het zwembad en vooral in het restaurant was vaak erg smerig. Leuk sfeervol straatje in het 'centrum 'van de camping waar het restaurant, ijswinkel, miniclub en winkeltje te vinden is. Kijk bij het boeken goed welke plek. Wij hadden een safaritent echt helemaal bovenaan de camping en dat is niet echt aan te raden met twee kleine kinderen. De plek zelf was klein en onveilig voor kleine kinderen, zij konden onder het hek door naar beneden vallen en er was weinig speelruimte of mogelijkheden om met andere kinderen te spelen omdat de weg zo steil naar beneden loopt. Safaritent zelf is wel heel luxe en fijn!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018