We hebben een aantal aanbieders voor Piemont voor je op een rij gezet:

campings Piemont

We hebben een aantal aanbieders voor Piemont voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Piemont

het was een top vakantie

wilma,
    8-4-2019

mooie camping, wij hadden daar een tent gehuurd, alles zag er perfect uit, alles wat je nodig hebt was aanwezig, fijne ontvangst door een echtpaar van de organisatie en als er iets was kon je altijd bij hen terecht. cannobio is een gezellig plaatsje met leuke terrasjes. mooie omgeving, fijn om te wandelen, Zwitserse bergen op korte afstand, mooie fietsroutes en lekker met de boot op het meer. wij hebben ook bijzonder mooi weer gehad.

Gereisd met partner in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische kleine camping! Aanrader!

Marja,
    25-3-2019

Wij zijn in september 2018 geweest en toen was het sanitair erg verouderd. Maar op dit moment (maart 2019) wordt het sanitair gebouw volledig gerenoveerd; ik ben heel benieuwd. Wij gaan in juni zeker weer naar deze camping toe vanwege de fantastische omgeving! Het Monte Rosa massief (aan het einde van het dal), op 15 km afstand van de camping wordt vergeleken met de Himalaya!

Gereisd met partner in september 2018

Gastvrijheid, prachtige locatie en ruim opgezet !

Irma Rombouts,
    10-3-2019

Vorig jaar september hadden een luxe tent gehuurd en waren verbaasd over de ruimte en privacy van de tenten, we vonden het geweldig! De gezelligheid kan je opzoeken bij het zwembad of de bar, maar daarna was het heerlijk vertoeven op het terras van onze tent. De ruime douches bij het sanitairgebouw zijn ook een positieve vermelding waard. Guus en Silvia, dank jullie wel voor jullie gastvrijheid, we komen graag nog eens terug en de 10 is dik verdiend!

Gereisd met partner in september 2018

Echt een superleuke camping

Angela Leemans,
    9-3-2019

In juli 2018 op deze camping geweest met onze 2 zoontjes van 2 en 5 jaar. Wat een leuke camping. Ligging is echt super. We zijn niet eens bij het zwembad geweest omdat het meer zo fijn was. Loopt heel langzaam af met een fijne watertemperatuur. Speeltuin vonden ze helemaal te gek. Ze vragen nog steeds of we terug gaan. Wij hadden een stacaravan achterin een straatje, Wij hadden weinig overlast in de avond. Wel goed muggenspul meenemen. Leuke plaatsjes in de omgeving. Met de trein naar Milaan is prima te doen. Wij gaan eigenlijk nooit 2x naar dezelfde camping maar hier zou ik echt nog een keer terug naar toe willen. Wel vroeg boeken trouwens. Wij hebben in november geboekt en wat we eigenlijk wilden zat al volgeboekt maar de camping was zelf meedenkend en kwam met een alternatief.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een aanrader!

M. Guijt,
    4-2-2019

Het was de tweede keer dat wij met onze tent op deze camping verbleven en onze eerste keer met onze dochter van 15 maanden. Op de camping is een restaurant, bar en een klein winkeltje waar 's ochtends broodjes te verkrijgen zijn. In het winkeltje mistten wij alleen zwemluiers. Het strand was prachtig en het water schoon. Wel hadden wij veel last van muggen en een tip is dus om horrengaas mee te nemen. Wij hadden een plek met weinig schaduw waardoor het 's ochtends snel erg warm werd. Tip is om op tijd te reserveren en om een schaduwplekje te vragen. Het sanitair is modern en vooral schoon. Meerdere keren per dag wordt het sanitair schoongemaakt. De douches zijn lekker warm. Voor kinderen en baby's is er een apart sanitairblok met wc's, douches, ruimte om te verschonen en een babybad in de vorm van een racewagen. In de omgeving is veel te doen en zijn veel leuke restaurantjes. Al met al een prachtige camping in een prachtige omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018