Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Leuke camping en lekker eten

Ton Bode,
    24-1-2013

Ik, mijn vrouw en mijn 3 kinderen hebben deze zomer twee weken op deze camping gestaan in een stacaravan. Die van ons was nieuw, zeer modern en we konden zelfs vanuit de stacaravan de zee zien. Wij hadden voor deze accommodatie gekozen omdat deze voorzien is van twee badkamers en twee douches, wat voor 5 personen echt heel handig is. Mijn grotere kinderen (14 en 12) zijn de hele tijd omgegaan met leeftijdsgenootjes die ze daar hadden leren kennen. Na de speeltuin en het zwembad kwamen ze terug voor het avondeten. Niks kon op tegen de heerlijke pizza's van het restaurant! Mijn dochter van 8 bleef liever bij ons en ging met ons mee naar zee (je hoeft alleen maar een trap af te dalen om er te komen). Ook al zijn er best wat rotsen, wat mijn dochter niet erg prettig vindt, ze wilde na de aankoop van de juiste schoentjes echt niet meer terug naar de stacaravan. Wij hebben het erg naar ons zin gehad en wij raden de stacaravan echt aan voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Kindvriendelijke camping!

Astrid de Bruin,
    24-1-2013

Ik heb met mijn gezin de eerste twee weken van juni op deze camping gestaan. We wilden een rondreis maken door Toscane en hebben deze camping als uitvalsbasis gebruikt. De camping is praktisch gelegen voor wie een auto tot zijn beschikking heeft, want je kunt vanaf de camping makkelijk en vlot bij de snelweg komen. Bovendien heeft de camping een gratis privéparkeerplaats. We hebben Pisa, Florence, Lucca, Bolgheri en Cecina bezocht en we zijn ook naar het zwemparadijs geweest en naar de beroemde witte stranden, waar het lijkt alsof je op de Caraïben bent. De camping is klein en veilig voor mijn kinderen; ik kon zelf op het strand blijven en de kinderen in de miniclub laten spelen, waar ze een speeltuin en zwembad hebben. Ons appartement was een bungalow deluxe; heel aangenaam, goed geventileerd en ook ’s nachts koel. Ook het gedeelte waar je buiten kon zitten was heel mooi. Het was een mooie vakantie. Een fantastische plek voor zowel een zee- als een culturele vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 02 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie en gezellig camping in Toscane

Carolien Hendriks,
    24-1-2013

Dit jaar hebben we voor Toscane gekozen omdat we er nog nooit geweest waren. Deze camping zijn we toevallig op internet tegengekomen. In het begin werd ik wat ontmoedigd door de negatieve beoordelingen. Ik heb toen een e-mail naar de camping gestuurd voor meer informatie. Ze hebben me toen uitgelegd dat de beoordelingen met name betrekking hadden op de vorige jaren en dat in de tussentijd het beheer van de camping was overgenomen. Ik heb toch besloten om het een kans te geven en daar ben ik erg blij om. Wij hadden een staanplaats (50m2) bij de zee met een terras van ongeveer 15m2 ernaast. Ik had nog nooit zo’n mooie plek gezien. Wij hadden veel schaduw, de plek was begrensd door dikke hagen, het was rustig, we hadden privacy en een direct uitzicht op de zee. Elke avond hebben we gegeten bij zonsondergang. Het klopt dat de sanitaire voorzieningen niet modern zijn, maar ze worden dagelijks meerdere malen schoongemaakt dus het is echt wel hygiënisch. Ik raad deze bestemming zeer aan.

Gereisd met jonge kinderen in Sat Jun 09 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

heerlijk

nathalie,
    14-8-2011

wij zijn met eigen caravan op miramare geweest. Een zeer ruime plek met eigen flonder/ terras uitzicht op zee echt super. Niet goedkoop maar zeer de moeite waard een prima ligging ten opzichte van de omgeving ontdekken florence/ sienna/ pisa en de cinque terre alles op een uurtje rijden top. En dan weer de zonsondergang kijken op je eigen terras. Nadeel bij het zwembad en op strand moet je voor de bedden betalen vind ik persoonlijk erg jammer. Sanitair verouderd maar kan er mee door. Geen animatie kan ook lekker zijn. Mooi rustig

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Fantastische plek voor vakantie

Jan Schonewille,
    7-9-2010

Goed verzorgde camping met goede bungalows.Wij hebben ons een week lang goed vermaakt,

Gereisd met partner in augustus 2010