Lombardije

Reviews over accommodaties in Lombardije

Fantastisch!

Ingrid Schol,
    23-4-2019

Een heerlijke familie camping met pittoreske Italiaanse dorpjes.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Prachtige omgeving, achterstallig onderhoud

Patricia,
    18-4-2019

Voor 2e keer verbleven op deze camping, deze ronde via touroperator. In het chalet is alles wat je nodig hebt aanwezig. Het is een echte Italiaanse camping, alles heel dicht op elkaar, veel locals maar ook heel veel Nederlanders. De omgeving is prachtig, het meer heerlijk! Als je richting het stadje loopt heb je een heerlijk veld met schaduwplekken en lig je niet hutje mutje op de kiezels aangrenzend aan de camping. Het zwembad is echt verouderd, kan nodig een opfrisser gebruiken.

Toch komen we hier graag, vanwege het heerlijke meer, de prachtige omgeving, en natuurlijk heerlijk Italiaans eten!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Heerlijke vakantie gehad !

Inge Rootjes,
    13-2-2019

Heerlijk rustige kleine camping met hele aardige eigenaars. Oma zorgt voor heerlijk echt italiaans eten in het restaurant en ook de pizza's zijn heerlijk. De omgeving is prachtig, heel veel leuke dingen te doen. De watervallen bijv. vraag maar aan Roberto, bezoek aan Bergamo, Iseomeer. Met de lift omhoog naar het plaatsje Aviatico. Wandelen in de omgeving van de camping. De kinderen vermaken zich uitstekend in het zwembad of in het meer. Kortom een aanrader voor iedereen die wil relaxen en mooie dingen wil zien.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Mooie camping, Mooi meer en leuke omgeving.

Jefke,
    11-2-2019

Prachtige camping, mooi uitzicht over het meer, helder water en goede sanitaire voorzieningen. Voor degene die een hond meenemen de uitlaatmogelijkheid is matig. Auto kan niet bij de caravan maar moet in een overdekte garage. Dit is overigens niet erg , sommige campings lijken meer op een parkeerplaats. Je hebt de auto ook niet nodig het is ong. 10 minuten lopen naar het stadje Iseo. Uitstekende fietsmogelijkheden voor degene die graag fietsen, het is vrij vlak maar er kan ook stevig geklommen worden. Alles bij elkaar een mooie omgeving en een mooie camping.

Gereisd met partner in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Leuk voor een keer!

Carla,
    26-12-2018

Uitzicht vanaf de camping mooi. Ontzettend aardige eigenaren. De stacaravan waarin wij verbleven ( geboekt via touroperator) was echt verouderd en zeker niet geschikt voor een gezin van 5. We zijn aantal jaren naar het Lago Di Iseo geweest en dat is toeristischer maar vinden wij veel mooier. Camping ligt aan een drukke weg en dat is vroeg in de ochtend al te horen.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)