Le Marche (De Marken)

We hebben een aantal aanbieders voor Le Marche (De Marken) voor je op een rij gezet:

De Jong Intra

campings Le Marche (De Marken)

De Jong Intra

Reviews over accommodaties in Le Marche (De Marken)

Fijne camping

Petra van Dijk,
    1-4-2019

Fijne, beetje ouderwetse camping in laantjes op terrassen. Fijn zwembad met fantastische ligging. Veel Nederlandse gezinnen. Ook veel wat oudere kinderen (pubers).

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooi gelegen mini-camping, af te raden met caravan

Eric,
    8-3-2019

Prachtig gelegen camping met prima voorzieningen (niet luxe, maar voldoende en netjes). Ik sluit me aan bij wat er hier onder al is gezegd. Wil nog wel twee dingen noemen die je ter overweging moet nemen. Wij hebben een (kleine) caravan en dan is het steile grindpad zeker af te raden om zelf te rijden (dus vooraf regelen dat je caravan door Hans vanaf de verharde weg wordt gehaald en gebracht). Daarnaast hadden we pech dat we net in de week (vanaf 20 aug) kwamen dat de boeren aan het ploegen waren en dat gaat de hele dag door. We zijn daardoor na 4 dagen weggegaan, omdat we toen veel moois hadden gezien (de stadjes en het strand zijn zeer de moeite waard), maar dagje op camping uitrusten lukte toen helaas niet. Misschien dat je dat vooraf kunt verifieren.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke camping!

kees remie,
    11-2-2019

Wij hebben hier in augustus 2018 1 week gestaan. Na twee weken op grotere campings gestaan te hebben was dit een oase aan rust. Ondanks dat we wat vroeger aankwamen dan aangegeven werden we zeer vriendelijk ontvangen! Onze kinderen van 3 , 5 en 7 vonden het direct geweldig en konden zo het zwembad inspringen. Drie keer per week konden we van heerlijk eten genieten en als je eens uit eten wou dan konden Evert en Marian je de beste tips geven. Op de camping heerste een hele fijne, prettige sfeer waar samen wat gedronken werd of waar je rustig bij je eigen tent kon zitten. Het was heerlijk en een week was eigenlijk te kort!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Muggen muggen en 41 graden... maar marken=paradijs

Cenc,
    18-1-2019

Mar y sierra is niet bijzonder, meer een doorreiscamping. Niemand blijft lang, jammer. Wij waren hier tijdens hittegolf “lucifer” het was overdag 41 graden en ‘s nachts 37 graden. Zonder muggenspray; op 1 avond 70 prikken. Tijgermuggen. Echter...... de Marken is de meest mooie streek van Italië! Mooier nog dan Toscane. Prijzen zijn overal zeer betaalbaar, kinderen zijn overal geliefd en welkom, eten is echt fantastisch!!!!!! Ga ook zeker naar wijnhuis guerrieri, helemaal top. En daarna eten bij locanda La cerasa! Mmmmmmmmm

Wij komen zeker weer naar de Marken, maar dan nog iets meer aan de kust, hopelijk geen muggen... en geen hittegolf, want echt... de marken is een paradijs!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Kindvriendelijk en kleinschalig

Familie Post,
    21-12-2018

Mooie en zeer kindvriendelijke camping. Genoten van de gezellige pizza- en filmavonden. Kleinschalig en daardoor heel overzichtelijk met veel leuke speelmogelijkheden. Ook onze kinderen vonden het een heerlijke vakantie!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018