We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

1.056
      1.686

We hebben een aantal aanbieders voor Rome voor je op een rij gezet:

Reviews over Rome

Heerlijke camping, maar chauvinisme mag wat minder

Michiel,
    29-12-2018

Op deze camping is een auto wel handig om te hebben. Winkel is duur maar dat weet je. Even verderop was een prima supermarkt. Wij hadden geboekt via touroperator. Een uitstekende stacaravan, iets wat afgelegen van het centrum en zwembad. Maar het is een middelgrote camping dus voor uw beeld lopen naar zwembad 5 minuten en winkel dus begin hooguit 7 minuten, en nee dat is niet rennen!! Een mooi lagune bad. Het diepe bad zou wat groter mogen. Voetbalveldje is super evenals het volleybalveld. Ze hebben meerdere lifeguards werken, maar die letten vooral op de buitenlandse toeristen en owee als die per ongeluk tegen een van de italiaantjes terecht kwam dan werd er in erbarmelijk slecht Engels gecommuniceerd. Andersom was er geen vuiltje aan de lucht. Hier zou de directie tegen moeten optreden. Restaurant was heerlijk, ligging tov Rome uitstekend!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 7-1-2019

Beste Michiel,

Hartelijk dank voor uw recensie.

Fijn om te horen dat u onze structuur een prima camping vindt.

Het is heel belangrijk voor ons om feedback te krijgen, zodat we continue onze services kunnen blijven verbeteren.

We bedanken u nogmaals voor uw bezoek en hopelijk tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Fabulous Village

Human Company

Super!

Lotte,
    23-10-2018

Hele mooie en rustige camping. Rustig omdat de camping nog nieuw is en nog niet enorm druk. Voor de toekomst veel belovend - alles is schoon, netjes en je bent van alle gemakken voorzien (restaurant, mini supermarkt en een grote supermarkt op korte afstand). Personeel is enorm vriendelijk en behulpzaam. Voor zowel gezinnen met kinderen als zonder kinderen is dit zeker een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2018

Mooie camping op toplocatie!

Valerie van Heck,
    22-10-2018

In juni hebben wij een luxe safaritent met sanitair gehuurd via touroperator op deze camping. De camping bevindt zich vlakbij de kust en op een half uurtje van Rome vandaan. Wij vonden dit dan ook een perfecte combinatie. Na een dagje Rome was het heerlijk ontspannen op de camping midden in de natuur. De camping is nog erg nieuw, waardoor deze nog in opkomst is. Er wordt veel geïnvesteerd in de camping en dit zie je ook terug in de faciliteiten. Vooral het zwembad met bijbehorende barretje zijn geweldig! Het is een grote camping en het winkeltje is vanaf de camping wel een stukje lopen, goed voor de beweging laten we maar zeggen. Aan te raden is om een auto te huren en lekker de omgeving te verkennen. De tent die wij huurde lag wat achterop de camping, maar op loopafstand van het zwembad. De tent was top, goed werkende douche, fijne bedden en een goede bbq. Zeker een aanrader dus!

Gereisd met partner in juni 2018

Mooie, ruime, rustige, kindvriendelijke camping

Sven Hardeman,
    17-10-2018

Ik ben eind augustus 14 dagen samen met mijn vriendin geweest op deze camping. Wij hadden een luxe glamping tent van toiuroperator geboekt. Deze tenten zijn gloednieuw dus daar is niks op aan te merken. Eigen sanitair, genoeg ruimte en heerlijk bedden! De camping is pas voor het 2e seizoen open. Daardoor hebben ze nog niet veel bekendheid opgebouwd. Camping is dus daardoor nog vrij rustig. Je ziet dat er zeker nog veel ontwikkelingen zijn op de camping. Zo zijn ze een waterpark aan het bouwen voor de kinderen, deze moet volgend jaar zomer klaar zijn. Zwembad is maar tot 18 uur open, dit kan wat mij betreft wel verlengd worden naar een uur of 21.00. Op sommige dagen vliegen er veel vliegtuigen over, dit is van de wind afhankelijk, sommige dagen ook niet. Maar dit weet je als je bij een grote stad als Rome gaat bivakkeren. Rome voor 1 of 2 dagen is ook zeker de moeite waard, je kan er voor maar 1,50 euro met de trein naar toe (retour). Succes

Gereisd met partner in augustus 2018

Leuke camping met goede ligging

richard,
    23-9-2018

Dit was mijn tweede jaar op de camping en het was net zo goed als vorig jaar. Niks te klagen en een hele chille vakantie gehad.

Gereisd met vrienden in augustus 2018
    Camping Village Fabulous, Direttore, 25-9-2018

Beste Richard,

We willen u hartelijk bedanken voor uw loyaliteit en vertrouwen in onze camping, evenals voor de tijd die u besteed heeft om uw recente ervaring op Zoover te delen. Fijn dat we u ook dit jaar weer hebben mogen verwelkomen. Hopelijk komt u ook volgend seizoen weer terug voor een andere "chille vakantie"!

Tot snel!

Met vriendelijke groeten,