Campings Italië

5.217

Kleine hotels Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Heerlijke vakantie, zeker een aanrader.

Pieters,
    10-4-2019

Elk jaar in de meivakantie gaan wij op vakantie. Bijna elk jaar een ander land of een andere streek. Deze camping was zo mooi gelegen, in de bergen met een prachtig uitzicht. Het sanitair was goed schoon en de kinderen hebben heerlijk kunnen zwemmen in het zwembad en spelen op de speeltuin. De omliggende plaatsen zijn leuk om te bezoeken. Wanneer je van cultuur houdt is er genoeg te vinden in deze regio. Ik kan mij voorstellen dat het in het hoogseizoen nog leuker is daar.

Gereisd met jonge kinderen in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Great!! Fantastisch!

Karin Wijers,
    31-3-2019

Het was in Een woord: Heerlijk!

Prima accommodatie. Fantastisch beheerders- echtpaar, ook al sprongen ze tijdelijk in. Mensen met echt jarenlange ervaring. Alles werd Nogmaals nagelopen en schoongemaakt voordat je arriveerde. Ik kwam nl in het voorseizoen en was de eerste gast, nadat de tenten waren opgezet. Super! Stonden direct klaar voor je als er iets was. Voelde als thuiskomen. 😉 Ik ga dit jaar weer!!

Gereisd alleenreizend in mei 2018

Voor ons is het thuiskomen.

Christine Veen,
    26-3-2019

Jammer dat je maar één ding kunt aankruisen.... Wij komen al ruim 22 jaar op deze camping. Vroeger met de vouwwagen en de kinderen en tegenwoordig dan in een caravan. Voor ons is het thuiskomen iedere keer dat we daar komen. Er zijn mensen die deze camping echt helemaal niets vinden maar gelukkig, smaken verschillen. Wij zijn één keer " vreemd" gegaan naar een andere camping maar halverwege de vakantie teruggegaan naar ons" thuis". We werken nu allebei niet meer en ik zou het liefst een maandje of 3 naar deze camping gaan om heerlijk te ontspannen en te wandelen langs het meer. Onze kinderen gaan ook nog steeds naar deze camping dus......😁 Kortom, voor ons geen andere camping dan Cisano san Vito. Wij hebben alleen maar lof voor de medewerkers daar. Maar goed, we kennen ze dan ook al een tijdje. Cisano san Vito, ik kan niet wachten je weer te begroeten!!😍

Gereisd met partner in juni 2018

Indrukwekkend

Ingrid vets,
    16-3-2019

Echt de moeite, doen we al een paar jaar. Dit jaar Slovenië . Ook al geweest paar jaar terug. Kijk er nu al naar uit. Zalig daar😀

Gereisd met partner in augustus 2018

Weinig te doen voor kleine kinderen!

Peggy,
    24-2-2019

Rustige camping, wij waren hier met ons zoontje van 6 jaar. Zeer weinig te doen voor de kids. Zwembad was prima maar ook erg jammer dat het dicht gaat van 13 uur tot 15 uur. Appartement was prima maar het uitbouwbed in de woonkamer was een ramp om op te slapen. Restaurant een aanrader. Wij zouden deze camping niet snel aanrader ondanks dat het oke is.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)