Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Thierry,
    20-4-2019

Wij zijn hier nu al 2 keer geweest, en hebben hier een super vakantie gehad.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Relaxen en vermaak gaan hier goed samen.

Mireille Koesen,
    15-1-2019

Heerlijke Camping. Niet al te groot en vooral voor kinderen onder 12 jaar voldoende te beleven vwb animatie. pizzabakken, ponyrijden, waterspelen en in de avond vertier wat je kan opzoeken maar niet asn moét deelnemen om een leuke vakantie te hebben. Goed restaurant met voldoende kaartkeuze welke ook niet al te duur is. Veel Nederlanders op de camping, het laatste jaar ook veel Denen en wat Italianen. In de buurt markjes genoeg, maar niet langs de kust van het meer rijden, want dan sta je al vroeg in de toeristische files. Het is ern prijzige camping qua verhuuraccommodaties, maar deze (vooral de nieuwe) zijn wel goed verzorgd.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Miranda,
    15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Martine,
    7-1-2019

Fantastische camping! Onze glampingtent was helaas wel wat aan de kleine kant, maar de zon en het uitzicht op het meer maakte alles meer dan goed! De camping wordt heel goed onderhouden en de mensen zijn erg vriendelijk. Ook het eten in het restaurant is aan te raden! Wel reserveren, want het is erg populair. De kinderen hebben zich ook uitstekend vermaakt met de animatie en in het zwembad. Al met al een plek om nog eens naar terug te keren..!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Heerlijke plek om nogmaals naar toe te gaan.

Familie de Jong,
    21-12-2018

Mooie en wijds opgezette camping in een rustige omgeving van Toscane. Erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel; die je het gevoel geven dat Le Capanne voelt alsof je thuis bent. Camping wordt goed onderhouden en ziet er erg schoon en verzorgd uit. Het animatieteam doet er alles aan om je kinderen een vakantie te geven; die ze niet snel zullen vergeten.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)