Campings Italië

Reviews over accommodaties in Italië

Geweldig!

Kia,
    5-4-2019

Een top vakantie! Gelukkig geen handdoeken leggen om een plekje aan het zwembad te krijgen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Dit jaar weer.👍😎

R Teunissen-Groenendijk,
    12-3-2019

Niet al te grote camping. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een hele nette en schone camping en sanitair. Zwembad dichtbij en de zee ook. Kinder animatie was leuk voor de kleinzoons.

Gereisd met vrienden in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

We gaan zeker nog eens terug!

Susan,
    28-12-2018

Dit jaar voor de 2e keer naar deze camping geweest en blij verrast bij aankomst omdat er een heel stuk bijgebouwd was aan het zwembad. Het is een kleinere overzichtelijke camping en heel dichtbij de zee. Het sanitair werd meerdere malen per dag gepoetst en goed bijgehouden. Leuk animatieteam, de kinderen willen het liefst volgend jaar weer terug. Lekker eten in het restaurant!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastich

Swarte,
    22-12-2018

Een fijne kindvriendelijke camping. Mooie zwembaden. Mijn broertjes en schoonzusjes komen jaarlijks gezellig een paar dagen op bezoek.

Gereisd met jonge kinderen in Sun Jul 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)