Emilia Romagna

Reviews over accommodaties in Emilia Romagna

Fijne camping, heerlijk zwembad

Sylvia,
    2-4-2019

Wij verbleven in een huurtent van touroperator. Prima verzorgd. De camping is redelijk overzichtelijk met het zwembad als middelpunt. Het zwembad is heerlijk en voor onze zoon van 4 was het kinderbad fantastisch. Enige echte minpunt van zwembad was dat die 1 ochtend in de week dicht is en dat is met 35 graden wel balen. Verder vond ik de animatie matig, maar je kan je verder prima vermaken Pluspunten van de camping vond ik het strand, grenzend aan de camping en ook een stadje met diverse restaurants op loopafstand van de camping In de omgeving zijn diverse leuke dingen te ondernemen en ook Venetië bezoeken is goed te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Chapeau!

Marjo,
    29-3-2019

Een heel rustigere goed verzorgde camping! Voor wie van rust houdt een aanbeveling.

Gereisd met partner in juni 2018

Heerlijke geweldige vakantie!!

Femke,
    27-3-2019

Top vakantie gehad! Camping ziet er erg netjes uit. Mooie nette clamlodge. Zwembad top! Vriendelijke gezellige badmeesters en juffen die erg lief zijn voor de kinderen. Restaurant netjes altijd erg druk maar niet erg. De kinderen vermaken zich tijdens het wachten in de speeltuin. Strand ziet er netjes uit. Zee niet diep voor kinderen goed te doen. Willen dit jaar weer gaan. Normaal zijn wij niet van elke jaar de zelfde camping maar gaan toch voor de 3de keer op rij er naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig!

O.M,
    15-3-2019

Geweldig plek, heerlijk genieten met kinderen! Mooie dorpen en steden dicht bij met de Auto! Heerlijk gegeten in het restaurant en zeer vriendelijke personeel. Alleen veel muggen helaas..

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Super vakantie gehad.

Fam. O,
    25-1-2019

Leuke camping. Oogt gezellig. Zwembaden genoeg en genoeg ruimte. De staanplaatsen waren wel heel klein, niet wat we geboekt hadden. We hadden ook geboekt met water aanvoer, maar dat zat er niet bij. Ook niet gemist eerlijk gezegd. Auto's mochten op bepaalde tijden niet op de camping, maar was duidelijk dat de Italianen werden voorgetrokken. Veel geluidsoverlast vanaf 6.00, maar dit is denk ik afhankelijk van pech hebben. Toiletten maakten zich vanzelf schoon, dus hygiëne was echt super. In de omgeving genoeg marktjes om te bezoeken in de avond en perfecte ligging. Personeel was super behulpzaam, animatie was top en het eten was lekker.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017