Campings Italië

We hebben een aantal aanbieders voor Italië voor je op een rij gezet:

Reviews over accommodaties in Italië

Marissa Haan-Eijndhoven,
    7-4-2019

Wij zaten op Camping Flaminio Village, dit is een heerlijke camping net buiten het centrum. Vanuit daar ben je met een half uurtje in de stad met de trein, en een half uurtje met de auto bij het strand! De camping zelf is fantastisch! Heeft een heerlijk zwembad met poolbar en een goed restaurant! Ze vertellen je alles over de bezienswaardigheden in de stad en je kunt daar al je tickets al kopen, hoe ideaal!! Wij kwamen voor rust en een stedentrip en dat hebben wij hier zeker gevonden! (Tip: neem je eigen hoofdkussen mee). Verder alles tip top verzorgd! En ik raad deze camping zeker aan! En wanneer je de omgeving wil zien net buiten de stad Rome zal ik zeker een huurauto aanbevelen. Vooral als je langere tijd gaat.

Gereisd met vrienden in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fijne camping, heerlijk zwembad

Sylvia,
    2-4-2019

Wij verbleven in een huurtent van touroperator. Prima verzorgd. De camping is redelijk overzichtelijk met het zwembad als middelpunt. Het zwembad is heerlijk en voor onze zoon van 4 was het kinderbad fantastisch. Enige echte minpunt van zwembad was dat die 1 ochtend in de week dicht is en dat is met 35 graden wel balen. Verder vond ik de animatie matig, maar je kan je verder prima vermaken Pluspunten van de camping vond ik het strand, grenzend aan de camping en ook een stadje met diverse restaurants op loopafstand van de camping In de omgeving zijn diverse leuke dingen te ondernemen en ook Venetië bezoeken is goed te doen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Heerlijke geweldige vakantie!!

Femke,
    27-3-2019

Top vakantie gehad! Camping ziet er erg netjes uit. Mooie nette clamlodge. Zwembad top! Vriendelijke gezellige badmeesters en juffen die erg lief zijn voor de kinderen. Restaurant netjes altijd erg druk maar niet erg. De kinderen vermaken zich tijdens het wachten in de speeltuin. Strand ziet er netjes uit. Zee niet diep voor kinderen goed te doen. Willen dit jaar weer gaan. Normaal zijn wij niet van elke jaar de zelfde camping maar gaan toch voor de 3de keer op rij er naar toe.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prachtig!

O.M,
    15-3-2019

Geweldig plek, heerlijk genieten met kinderen! Mooie dorpen en steden dicht bij met de Auto! Heerlijk gegeten in het restaurant en zeer vriendelijke personeel. Alleen veel muggen helaas..

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Aanrader

Miranda,
    15-1-2019

Een hele gezellige clamping met voornamelijk Nederlanders. Voor de kinderen heel fijn want ze hebben zo aanspraak en kunnen ook met de animatie of bij de bar in het Nederlands communiceren. Wij verbleven in een lodgetent. Deze was wat gedateerd qua uitstraling, maar verder helemaal prima en op loop afstand van het zwembad. Wij zijn hier 2x keer geweest (iets wat we normaal eigenlijk niet doen) en kunnen het echt aanbevelen.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)